Pregled bibliografske jedinice broj: 640322
Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave
Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 640322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave
(Cooperation of school librarian and the primary school class teacher)
Autori
Neralić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
28.06
Godina
2013
Stranica
72
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
školska knjižnica; osnovna škola; suradnja; školski knjižničar; učitelj razredne nastave; suradnja u školi
(school library; primary school; cooperation; school librarian; class teacher; cooperation in school)
Sažetak
S ubrzanim razvojem informacijske tehnologije i pojavom sve zahtjevnijih korisnika i njihovih potreba, školski knjižničari i učitelji razredne nastave postaju svjesni da će međusobnom suradnjom lakše ostvariti individualne, ali i zajedničke zadaće i postići bolje rezultate koji pridonose kvalitetnijoj nastavi i školi uopće. Suradnja je planiran timski rad kojem je rezultat postizanje zajedničkih ciljeva. Subjekti koji surađuju moraju imati zajednički cilj, viziju kako to ostvariti te dijeliti odgovornost i nagrade. Ovaj rad govori o suradnji školskog knjižničara i učitelja razredne nastave. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja kojima se odgovorilo na pitanja postoji li suradnja između školskih knjižničara i učitelja razredne nastave u osnovnim školama Sisačko-moslavačke županije, na kojem je stupnju kvaliteta te suradnje te jesu li iskorištene sve mogućnosti za suradnju. U istraživanju je sudjelovalo šest (6) školskih knjižničara i četrdeset i pet (45) učitelja razredne nastave iz pet osnovnih škola Sisačko-moslavačke županije. Rezultati istraživanja pokazali su da suradnja postoji, ali se nedovoljno provodi. Školski knjižničari i učitelji razredne nastave ukazali su na nedovoljnu motiviranost za suradnju. Rezultati istraživanja mogu pomoći i školskim knjižničarima i učiteljima razredne nastave da bolje razumiju dobrobit suradnje, važnost planiranja i organiziranja suradnje i na temelju toga provode suradničke projekte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti