Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 640303

Poticanje rane pismenosti u obitelji, odgojno-obrazovnim ustanovama i narodnim knjižnicama


Štivić, Vjeruška
Poticanje rane pismenosti u obitelji, odgojno-obrazovnim ustanovama i narodnim knjižnicama, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 640303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje rane pismenosti u obitelji, odgojno-obrazovnim ustanovama i narodnim knjižnicama
(Promoting Early Literacy in the Family, Educational Institutions and Public Libraries)

Autori
Štivić, Vjeruška

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
19.07

Godina
2012

Stranica
95

Mentor
Stričević, Ivanka

Ključne riječi
pismenost; rana pismenost; obiteljska pismenost; dječji vrtić; narodna knjižnica; suradnja
(literacy; early literacy; family literacy; preschool; public library; cooperation)

Sažetak
U suvremenom društvu potrebne su vještine pismenosti jer ona omogućuje ispunjenje osobnih, društvenih, obrazovnih, profesionalnih i drugih životnih ciljeva svakog pojedinca. U radu se objašnjava pojam rana pismenost te važnost rane pismenosti i poticajnog okruženja za stvaranje kulture čitanja. Pored obitelji, dječji vrtić i narodna knjižnica smatraju se ključnim čimbenicima u razvoju rane i obiteljske pismenosti. Jesu li i koliko ove ustanove toga svjesne nastojalo se ispitati istraživanjem programa za razvoj rane pismenosti u knjižnicama i dječjim vrtićima i mogućim oblicima suradnje. Istraživanje je provedeno metodom studije slučaja u Bjelovaru u Dječjem vrtiću Ciciban i u Narodnoj knjižnici Petar Preradović. Na temelju analize rezultata zaključeno je da ustanove imaju organizirane programe kojima potiču ranu pismenost, ali nedovoljno međusobno surađuju. Međuinstitucionalna suradnja je od presudne važnosti jer samo organiziran, sveobuhvatan i dobro osmišljen rad šire zajednice i obitelji može pridonijeti sustavnom radu na razvoju rane pismenosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ivanka Stričević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štivić, Vjeruška
Poticanje rane pismenosti u obitelji, odgojno-obrazovnim ustanovama i narodnim knjižnicama, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Štivić, V. (2012) 'Poticanje rane pismenosti u obitelji, odgojno-obrazovnim ustanovama i narodnim knjižnicama', diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tivi\'{c}, Vjeru\v{s}ka}, year = {2012}, pages = {95}, keywords = {pismenost, rana pismenost, obiteljska pismenost, dje\v{c}ji vrti\'{c}, narodna knji\v{z}nica, suradnja}, title = {Poticanje rane pismenosti u obitelji, odgojno-obrazovnim ustanovama i narodnim knji\v{z}nicama}, keyword = {pismenost, rana pismenost, obiteljska pismenost, dje\v{c}ji vrti\'{c}, narodna knji\v{z}nica, suradnja}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tivi\'{c}, Vjeru\v{s}ka}, year = {2012}, pages = {95}, keywords = {literacy, early literacy, family literacy, preschool, public library, cooperation}, title = {Promoting Early Literacy in the Family, Educational Institutions and Public Libraries}, keyword = {literacy, early literacy, family literacy, preschool, public library, cooperation}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font