Pregled bibliografske jedinice broj: 6403
Poimanje prijateljstva i organizacija razrednog odjeljenja
Poimanje prijateljstva i organizacija razrednog odjeljenja // Znanstevni skup Vrednovanje obrazovnog procesa - knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena ; Šoštarko, Gordana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 38-39 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 6403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poimanje prijateljstva i organizacija razrednog odjeljenja
(The Conception of Friendship and the Class
Organization)
Autori
Tomaš, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstevni skup Vrednovanje obrazovnog procesa
- knjiga sažetaka
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena ; Šoštarko, Gordana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996, 38-39
Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učenikovo poimanje prijateljstva; organizacija razrednog odjeljenja
(students" conception off friendship; organisation of the classroom)
Sažetak
U ovom članku pokušavamo dovesti u vezu poimanje
prijateljstva kod učenika i organizaciju
odgojno-obrazovnog procesa. Odnos između ova
dva fenomena je temeljen na rezultatima
ispitivanja na grupi od 1.147 učenika u osnovnoj
školi i znanstvenim teorijskim spoznajama.
Naglašavamo da je vrlo bitno mijenjati
unutarnju organizaciju razreda i programa. Pored
toga cilj je osloboditi učitelja od
ritualističkog prakticizma. On (ona) mora
istrađivati interakciju među učenicima i
razvijati im samostalnost u edukacijskom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija