Pregled bibliografske jedinice broj: 6399
Modeliranje učenika za inteligentne tutorske sustave
Modeliranje učenika za inteligentne tutorske sustave // International journal for engineering modelling, 9 (1996), 1-4; 35-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 6399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeliranje učenika za inteligentne tutorske sustave
(Student Modeling for Intelligent Tutoring System)
Autori
Stankov, Slavomir
Izvornik
International journal for engineering modelling (1330-1365) 9
(1996), 1-4;
35-41
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Modeliranje učenika; računalne igre; inteligentni tutorski sustavi
(Student modelling; computer games; intelligent tutoring system)
Sažetak
Modeliranje učenika predstavlja najvažniji dio inteligentnih tutorskih sustava budući da u nastavnom procesu učenik zauzima središnje mjesto. Ovaj se rad temelji na inteligetnom tutorskom sustavu TEx-Sys. Primjena ovog sustava se prikazuje na primjeru didaktičke računalne igre COINS koja je razvijena zbog testiranja zamisli TEx-Sys-a. Razvija se mogućnost individualne i grupne komunikacije u inteligentnim tutorskim sustavima. Analiza rezultata otkriva različite kvalitete igrača (učenika) i omogućava daljnju razrada i unapređivanje procesa modeliranja učenika. Model se analizira i razvija unutar okvira TEx-Sys strukture u odnosu na model učitelja i model komunikacije pomoću grafičkog sučelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemijsko inženjerstvo, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CITIS International Civil Engineering Abstracts
- INSPEC