Pregled bibliografske jedinice broj: 6397
Novo promišljanje učenja i poučavanja
Novo promišljanje učenja i poučavanja // Obrazovanje za informacijsko društvo: Prvi dio - Jesmo li spremni prihvatiti promjene? / Božičević, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija tehničkih znanosti i Hrvatsko društvo za sust, 1997. str. 34-40 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 6397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novo promišljanje učenja i poučavanja
(New thinking about learning and teaching)
Autori
Stankov, Slavomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje za informacijsko društvo: Prvi dio - Jesmo li spremni prihvatiti promjene?
/ Božičević, Juraj - Zagreb : Hrvatska akademija tehničkih znanosti i Hrvatsko društvo za sust, 1997, 34-40
Skup
Jesmo li spremni prihvatiti promjene
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.12.1997
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Sustavski pristup; inteligentni tutorski sustavi; inteligentni tutorski sustavi & WWW
(System approach; intelligent tutoring system; intelligent tutoring system & WW)
Sažetak
Razina razvijenosti informacijskih tehnologija,
računalnih i telekomunikacijskih sustava u kojima
prevladavaju različite hipermedijske tehnike i
alati, stvara novu obrazovnu paradigmu i novi su
način promišljanja o učenju i poučavanju. Osobna
računla, stolna i prijenosna, podržana s CD-ROM
kao nosiocem informacija, LAN (Local Area Network)
i WAN (Wide Area Network) mrežne računalne
arhitekture, razvoj Interneta i intraneta, razvoj
CARNet - a temelj su novog načina obrazovanja koji
razvijeni svijet već obilato koristi. Ostvaruju
se tektonski pomaci u procesu učenja i poučavanja
gdje prevladava : daljinsko učenje (distance
learning), timsko - kolaborativno učenje,
individualno istraživanje, redefiniranje statusa
učitelja koji od "sveznalice" postaje vodić.
Posebnice je važno povezivanje WWW (World Wide
Web) sa inteligentnim tutorskim sustavima (ITS),
što je predmet naših zanimanja i istraživanja. ITS
će se "pomaknti" iz istraživačkih laboratorija i
više nego do sada približiti učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemijsko inženjerstvo, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(autor)