Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 639341

Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi


Sindik, Joško; Đunđenac, Ranka
Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi // Holon, 3 (2013), 1; 6-24 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 639341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi
(Implicit theories of intelligence in preschool children)

Autori
Sindik, Joško ; Đunđenac, Ranka

Izvornik
Holon (1848-3518) 3 (2013), 1; 6-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kognitivne kategorije; predškolska djeca; zastupljenost
(cognitive categories; preschoolers; representation)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati kakve implicitne teorije inteligencije imaju djeca predškolske dobi. Osim opisa implicitnih teorija inteligencije kod predškolaca, cilj je bio provjeriti razlike u zastupljenosti pojedinačnih kognitivnih i nekognitivnih aspekata inteligencije u odgovorima predškolske djece. U ispitivanju su sudjelovala 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u dobnom rasponu od 4–7 godine života, oba spola. Glavni nalaz istraživanja je da je očekivano utvrđena neravnomjerna zastupljenost odgovora u pojedinim kognitivnim i nekognitivnim kategorijama, uz izrazitu dominaciju nekognitivnih odgovora kod apstraktnih, a posebno kod konkretnih pitanja postavljenih djeci. To se reflektira i u većem broju statistički značajnih razlika osobito vezanih uz kategoriju S (socijalne vještine i osobine ličnosti). Pokazalo se da socijalne (ali ne i verbalne) vještine statistički značajno prevladavaju u dječjim opisima inteligencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
196-1962766-2751 - Populacijska struktura Hrvatske - antropogenetički pristup (Rudan, Pavao, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško; Đunđenac, Ranka
Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi // Holon, 3 (2013), 1; 6-24 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sindik, J. & Đunđenac, R. (2013) Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi. Holon, 3 (1), 6-24.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and \DJun\djenac, Ranka}, year = {2013}, pages = {6-24}, keywords = {kognitivne kategorije, pred\v{s}kolska djeca, zastupljenost}, journal = {Holon}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1848-3518}, title = {Implicitne teorije inteligencije kod djece pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {kognitivne kategorije, pred\v{s}kolska djeca, zastupljenost} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and \DJun\djenac, Ranka}, year = {2013}, pages = {6-24}, keywords = {cognitive categories, preschoolers, representation}, journal = {Holon}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1848-3518}, title = {Implicit theories of intelligence in preschool children}, keyword = {cognitive categories, preschoolers, representation} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Academic Journals Database
  • CEEOL
  • DOAJ
  • Elektronische Zeitschriftenbibliothek
  • Google Scholar
  • HRČAK
  • Index Copernicus
  • Ulrich's Periodicals Directory





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font