Pregled bibliografske jedinice broj: 639270
Usklađenost ili raskorak - obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi i potrebe prakse
Usklađenost ili raskorak - obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi i potrebe prakse // Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazovi za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 63-71
CROSBI ID: 639270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usklađenost ili raskorak - obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi i potrebe prakse
(Synchrony or Discrepancy - the Education of Educators in Early Childhood and Preschool Education and the Needs of Practice)
Autori
Mandarić Vukušić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazovi za promjene
Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Nomen Nostrum Mudnić
Grad
Split
Godina
2012
Raspon stranica
63-71
ISBN
978-953-57365-0-9
Ključne riječi
Permanentno stručno usavršavanje, refleksivna praksa, uloga odgojitelja
(Permanent professional development, reflective practice, the role of educators)
Sažetak
Odgojitelji svakodnevno nastoje osigurati optimalne uvjete i poticajno ozračje za razvoj djece. Kako bi ostvarili te uvjete, potrebne su im profesionalne, socijalne i emocionalne kompetencije kao i vještine za refleksiju vlastite prakse. Propitujući načine na koje potiču razvoj kompetencija djece, vrjednuju kvalitetu svoje pedagoške prakse, ali i osvještvaju vlastite stavove koji na nju utječu. Da bi se odgojitelje pripremilo na preuzimanje odgovornosti za njihovu profesionalnu ulogu, uz kvalitetno inicijalno obrazovanje potrebno je unaprjeđivati njihove kompetencije i permanentnim stručnim usavršavanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija