Pregled bibliografske jedinice broj: 639269
Roditeljski doživljaj partnerskih odnosa s odgojiteljima - zajedno u izgradnji kulture ustanove
Roditeljski doživljaj partnerskih odnosa s odgojiteljima - zajedno u izgradnji kulture ustanove // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 127-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 639269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditeljski doživljaj partnerskih odnosa s odgojiteljima - zajedno u izgradnji kulture ustanove
(Parental Experience of Partnership with Preschool Teachers - Together in the Construction of the Culture of Institution)
Autori
Mandarić Vukušić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum.
/ Ljubetić, Maja ; Zrilić Smiljana - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 127-134
ISBN
978-953-99167-6-1
Skup
Drugi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Kultura ustanove; kurikulum; partnerstvo; roditelji
(The culture of institution; curriculum; partnership; parents)
Sažetak
Putem dijaloga temeljenog na suradnji, razumijevanju, potpori i ravnopravnom sudjelovanju svih sudionika razvija se kurikulum ustanova ranog i predškolskog odgoja. Kvalitetnim partnerskim odnosima odgojitelji pružaju potporu roditeljstvu te zajednički izgrađuju kulturu ustanove. S ciljem utvrđivanja roditeljskog doživljaja partnerskih odnosa s odgojiteljima, u lipnju 2011. god., provedeno je istraživanje na uzorku od 140 roditelja djece rane i predškolske dobi iz Splita, Zadra i Dubrovnika. Dobiveni rezultati su pokazali da roditelji visoko vrednuju odnose koje imaju s odgojiteljima svoje djece, ali naknadnom analizom utvrđeno je da roditelji nisu zadovoljni pruženom potporom njihovu roditeljstvu od strane odgojitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija