Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 639257

Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj


Krce Miočić, Božena
Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj // Acta turistica, 23 (2011), 2; 203-231 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 639257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj
(Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia)

Autori
Krce Miočić, Božena

Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 23 (2011), 2; 203-231

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nautički turizam ; marina ; promotivne aktivnosti ; marketinška komunikacija
(nautical tourism ; marina ; promotional activities ; marketing communication)

Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja ostvarene marketinške komunikacije između marine (nautičke ponude) i nautičara (nautičke potražnje). Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku marina u Republici Hrvatskoj, a dobiveni podaci su analizirani različitim statističkim metodama. Dobiveni rezultati su pokazali da marine ne koriste u dovoljnoj mjeri promotivne aktivnosti kako za ostvarivanje tako i za očuvanje odnosa s nautičkom potražnjom. Dokazano je postojanje pozitivne korelacijske veze između korištenja promotivne aktivnosti i učinaka koje marine ostvaruju i u fizičkim i vrijednosnim pokazateljima uspješnosti poslovanja

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Božena Krce (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Krce Miočić, Božena
Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj // Acta turistica, 23 (2011), 2; 203-231 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Krce Miočić, B. (2011) Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj. Acta turistica, 23 (2), 203-231.
@article{article, author = {Krce Mio\v{c}i\'{c}, Bo\v{z}ena}, year = {2011}, pages = {203-231}, keywords = {nauti\v{c}ki turizam, marina, promotivne aktivnosti, marketin\v{s}ka komunikacija}, journal = {Acta turistica}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-4316}, title = {Valorizacija u\v{c}inaka promotivnih aktivnosti u nauti\v{c}kom turizmu u Hrvatskoj}, keyword = {nauti\v{c}ki turizam, marina, promotivne aktivnosti, marketin\v{s}ka komunikacija} }
@article{article, author = {Krce Mio\v{c}i\'{c}, Bo\v{z}ena}, year = {2011}, pages = {203-231}, keywords = {nautical tourism, marina, promotional activities, marketing communication}, journal = {Acta turistica}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-4316}, title = {Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia}, keyword = {nautical tourism, marina, promotional activities, marketing communication} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font