Pregled bibliografske jedinice broj: 639257
Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj
Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj // Acta turistica, 23 (2011), 2; 203-231 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 639257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Valorizacija učinaka promotivnih aktivnosti u nautičkom turizmu u Hrvatskoj
(Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia)
Autori
Krce Miočić, Božena
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 23
(2011), 2;
203-231
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nautički turizam ; marina ; promotivne aktivnosti ; marketinška komunikacija
(nautical tourism ; marina ; promotional activities ; marketing communication)
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja ostvarene marketinške komunikacije između marine (nautičke ponude) i nautičara (nautičke potražnje). Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku marina u Republici Hrvatskoj, a dobiveni podaci su analizirani različitim statističkim metodama. Dobiveni rezultati su pokazali da marine ne koriste u dovoljnoj mjeri promotivne aktivnosti kako za ostvarivanje tako i za očuvanje odnosa s nautičkom potražnjom. Dokazano je postojanje pozitivne korelacijske veze između korištenja promotivne aktivnosti i učinaka koje marine ostvaruju i u fizičkim i vrijednosnim pokazateljima uspješnosti poslovanja
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Božena Krce
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit