Pregled bibliografske jedinice broj: 639068
Komparativna analiza obveznog hrvatskog školstva na temelju školskih zakona iz druge polovine 19. stoljeća
Komparativna analiza obveznog hrvatskog školstva na temelju školskih zakona iz druge polovine 19. stoljeća, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakutet, Osijek
CROSBI ID: 639068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza obveznog hrvatskog školstva na temelju školskih zakona iz druge polovine 19. stoljeća
(A comparative analysis of Croatian compulsory education on school law in the second half of the 19th century)
Autori
Fabijanac, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakutet
Mjesto
Osijek
Datum
10.07
Godina
2010
Stranica
49
Mentor
Munjiza, Emerik
Ključne riječi
Hrvatska; 19. stoljeće; obvezno školstvo; prvi hrvatski školski zakoni
(Croatia; 19 century; compulsory education; the first Croatian school laws)
Sažetak
Ovo je komparativna analiza dvadeset i tri određene kategorije hrvatskih školskih zakona. Analizirani su hrvatski školski zakoni iz 1871., 1874. i 1888. godine.Analiza je obuhvaćala: strukturu zakona, zadaće škole, podjelu škola, vrste škola, utjecaji na osnivanje škola, izglede školskih zgrada, obvezen predmete u školama, nastavni jezik, tko određuje nastavnu osnovu i školske knjige, broj učitelja u školama, opetovnice, dob polaznika, obvezno trajanje škoa, roditeljsku odgovornost za pohađanje škola, uvijete i vrijem upisa u prvi razred, uzdržavanje škola, učiteljske plaće, statuse privatnih škola, tjednu satnicu, produženo obrazovanje učitelja, tko može biti učitelj, mirovine učitelja, školsku upravu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija