Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 639056

Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti


Lukaš, Mirko; Munjiza, Emerik
Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 4; 479-494 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 639056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti
(Co-operative relations in education between permanent theoretic desirability and practical im-pracitcability)

Autori
Lukaš, Mirko ; Munjiza, Emerik

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 59 (2010), 4; 479-494

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
učenik; položaj; subjekt-objekt; suradnički odnosi; nastava
(a student; status; a subject-an object; co-operative relations; teaching)

Sažetak
Rad prikazuje različite manifestacije učenikova položaja unutar nastavnog procesa promatranog kroz realcije različitih interpersonalinih odnosa. Učenik se u tim odnosima može promatrati ili u položaju subjekta ili u položaju objekta, a vrlo rijetko istovremeno u oba ta položaja. Traganja za humanijom školom u povijesti prolaze kroz oblike vanjske i unutarnje prisile ili motivacije učenika za rad, zatim kroz pokušaje reformskih pravaca koji imaju težnju u pedagogiji popraviti ili ublažiti navedene krajnosti uvodeći u školu potpuno napuštanje autoriteta. Položaj učenika u školi je oduvijek bio društveno uvjetovan i određen, a ne slučajan.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirko Lukaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukaš, Mirko; Munjiza, Emerik
Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 4; 479-494 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Lukaš, M. & Munjiza, E. (2010) Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (4), 479-494.
@article{article, author = {Luka\v{s}, Mirko and Munjiza, Emerik}, year = {2010}, pages = {479-494}, keywords = {u\v{c}enik, polo\v{z}aj, subjekt-objekt, suradni\v{c}ki odnosi, nastava}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {59}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Povijesna retrospektiva suradni\v{c}kih odnosa u nastavi izme\dju permanentne teorijske po\v{z}eljnosti i prakti\v{c}ne (ne)realiziranosti}, keyword = {u\v{c}enik, polo\v{z}aj, subjekt-objekt, suradni\v{c}ki odnosi, nastava} }
@article{article, author = {Luka\v{s}, Mirko and Munjiza, Emerik}, year = {2010}, pages = {479-494}, keywords = {a student, status, a subject-an object, co-operative relations, teaching}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {59}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Co-operative relations in education between permanent theoretic desirability and practical im-pracitcability}, keyword = {a student, status, a subject-an object, co-operative relations, teaching} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font