Pregled bibliografske jedinice broj: 639056
Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti
Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 4; 479-494 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 639056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti
(Co-operative relations in education between permanent theoretic desirability and practical im-pracitcability)
Autori
Lukaš, Mirko ; Munjiza, Emerik
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 59
(2010), 4;
479-494
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
učenik; položaj; subjekt-objekt; suradnički odnosi; nastava
(a student; status; a subject-an object; co-operative relations; teaching)
Sažetak
Rad prikazuje različite manifestacije učenikova položaja unutar nastavnog procesa promatranog kroz realcije različitih interpersonalinih odnosa. Učenik se u tim odnosima može promatrati ili u položaju subjekta ili u položaju objekta, a vrlo rijetko istovremeno u oba ta položaja. Traganja za humanijom školom u povijesti prolaze kroz oblike vanjske i unutarnje prisile ili motivacije učenika za rad, zatim kroz pokušaje reformskih pravaca koji imaju težnju u pedagogiji popraviti ili ublažiti navedene krajnosti uvodeći u školu potpuno napuštanje autoriteta. Položaj učenika u školi je oduvijek bio društveno uvjetovan i određen, a ne slučajan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts