Pregled bibliografske jedinice broj: 638383
Učenje programiranja u razrednoj nastavi
Učenje programiranja u razrednoj nastavi, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 638383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje programiranja u razrednoj nastavi
(Learning programming in class teaching)
Autori
Lovrenčić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
10.07
Godina
2013
Stranica
48
Mentor
Đurđević, Ivana
Ključne riječi
programiranje ; programski jezici ; Terrapin Logo ; pisanje prvog programa
(programming ; programming languages ; Terrapin Logo ; writing the first program)
Sažetak
Programiranje je stvaranje programa pomoću programskih jezika, a može biti u svrhu olakšanja čovjekove svakodnevnice. Razvitkom tehnologije, sve više se javlja potreba za takvom vrstom zanimanja pa se i djecu počinje poticati na učenje osnova programiranja. U radu je opisano istraživanje koje je provedeno s učenicima drugog i trećeg razreda osnovne škole, a koje se odnosi na učenje osnova programiranja i rad u programu Terrapin Logo. U provedenom istraživanju sudjelovalo je ukupno 25 učenika, 12 učenika drugog razreda i 13 učenika trećega razreda, OŠ „Hrvatski sokol“ u Podravskim Podgajcima. Ispitanici su ispunili upitnik u kojem su iskazali stavove u vezi s učenjem osnova programiranja i radom u programu Terrapin Logo, a na kraju su uspoređeni rezultati istraživanja između drugog i trećeg razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ivana Đurđević Babić
(mentor)