Pregled bibliografske jedinice broj: 638371
Računalne igre u nastavi glazbene kulture
Računalne igre u nastavi glazbene kulture, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 638371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalne igre u nastavi glazbene kulture
(Computer games in teaching music)
Autori
Zeman, Silvana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
09.07
Godina
2012
Stranica
52
Mentor
Đurđević, Ivana
Neposredni voditelj
Tomić, Damir
Ključne riječi
igra ; računalne igre u nastavi ; glazbene računalne igre ; nastava glazbene kulture ; zabavno obrazovanje
(game ; computer games in education ; computer games ; music ; teaching music culture ; edutaintment)
Sažetak
Razvoj koji djeca dobivaju kroz proces igre svestran je i bogat. Postoje mnoge teorije igre, ali teorija češkog pedagoga Jana Amosa Komenskog zalaže se za igru kao zabavu koju treba afirmirati u škole. Primjereno oblikovani i pripremljeni nastavni sadržaji prezentirani u obliku igre mogu pridonijeti uspješnijem usvajanju znanja. Računalne igre predstavljaju novinu primjerenu digitalnom dobu. Važnost računalnih igara očituje se poticanjem dječje mašte, podizanjem samopouzdanja, poboljšanjem vizualne vještine, vještine rješavanja problema, razvojem motorike i spoznajnih sposobnosti. Postoje vrijedne glazbene računalne igre koje imaju potencijal za razvoj glazbenih sposobnosti djece. Učenje pomoću edukativnih igara pruža mogućnost da se aktivnost s učitelja prenese na učenika. Usprkos tome, učitelj zadržava svoju ulogu, ali ona je obogaćena i izmijenjena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek