Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 638252

Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu


Skoko, Božo
Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu // Kultura komuniciranja, 2 (2013), 439-450 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 638252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu
(Challenges and possibilities of the university branding, an example of the University of Zagreb)

Autori
Skoko, Božo

Izvornik
Kultura komuniciranja (2232-8599) 2 (2013); 439-450

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
brendiranje ; sveučilište ; odnosi s javnošću ; Zagreb
(branding ; university ; public relations ; Zagreb)

Sažetak
Rad se bavi fenomenom brendiranja sveučilišta, odnosno problematikom upravljanja njihova identiteta i imidža, a u fokusu rada je Sveučilište u Zagrebu. Kako bi otkrio ključne elemente na kojima ovo sveučilište ima potencijala graditi svoj brend u budućnosti, autor je proveo tri zasebna istraživanja – istraživanje perepcepcije Sveučilišta u Zagrebu u hrvatskoj javnosti, među studentima i nastavnicima Sveučilišta te među potencijalnim budućim studentima (maturantima gimnazija i srednjih škola). Sveučilište u Zagrebu, koje je posljednje desetljeće osvijestilo važnost upravljanja imidžom te započelo s razvijanjem vlastitih odnosa s javnošću, u kreiranju vlastitog brenda susreće se s nekoliko izazova. Na globalnoj razini, Sveučilište u Zagrebu gotovo je nepoznato, dok se u Europi tek pozicionira kao značajno srednjoeuropsko sveučilište. Također se nastoji pozicionirati kao regionalni lider, međutim nedovoljno su poznate razlikovne prednosti Sveučilišta u Zagrebu u odnosu na konkurenciju u susjednim zemljama. Na razini Hrvatske prepoznato je kao vodeće hrvatsko sveučilište, međutim zbog svoje veličine, potom prostorne, pravne i funkcionalne dezintegriranosti te odsustva kontinuiranog upravljanja vlastitim identitetom i komunikacijom, unutar sveučilišta i njegovih sastavnica vlada prilična rascjepkanost i dezintegracija. Unatoč tome, što Sveučilište u Zagrebu ima dugu tradiciju i nespornu kvalitetu, studenti i nastavnici ovog sveučilišta nemaju osjećaj zajedništva i pripadnosti Sveučilištu u Zagrebu, kao cjelini, zbog čega treba poraditi na sustavnoj integraciji Sveučilišta te stvaranju osjećaja zajedništva, odnosno jačanju krovnog brenda, pod kojim će svi fakulteti i druge sastavnice pronaći svoje mjesto.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija

Napomena
Godišnjak Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu // Kultura komuniciranja, 2 (2013), 439-450 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Skoko, B. (2013) Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu. Kultura komuniciranja, 2, 439-450.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2013}, pages = {439-450}, keywords = {brendiranje, sveu\v{c}ili\v{s}te, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Zagreb}, journal = {Kultura komuniciranja}, volume = {2}, issn = {2232-8599}, title = {Izazovi i mogu\'{c}nosti brendiranja sveu\v{c}ili\v{s}ta, na primjeru Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {brendiranje, sveu\v{c}ili\v{s}te, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Zagreb} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2013}, pages = {439-450}, keywords = {branding, university, public relations, Zagreb}, journal = {Kultura komuniciranja}, volume = {2}, issn = {2232-8599}, title = {Challenges and possibilities of the university branding, an example of the University of Zagreb}, keyword = {branding, university, public relations, Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font