Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 638218

Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika


Rubinić, Dora
Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 22 (2011), 97-98; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 638218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika
(21-st century learner: Standards for education of information literate learners)

Autori
Rubinić, Dora

Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 22 (2011), 97-98; 16-17

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
Standardi za učenika 21. stoljeća; Američka udruga školskih knjižničara (AASL); informacijska pismenost; školska knjižnica; istraživačko učenje
(Standards for the 21-st century learner; American Association of School Librarians (AASL); information literacy; school library; inquiry-based learning)

Sažetak
Prikaz Standarda za učenika 21. stoljeća (Standards for the 21-century learner) koje je 2007. godine donijela Američka udruga školskih knjižničara (AASL). Standardi polaze od informacijski pismenog učenika kao nužnog zajedničkog cilja svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu. Navedeni standardi predstavljaju putokaz kroz sadržaje i procese te nisu nastavni plan i program, već su okvir za integraciju informacijske pismenost kroz kurikulum drugih predmeta, putem nastavne te programa u knjižnici. U odnosu spram prijašnjih standarda vezanih uz informacijsku pismenost učenika, u ovim je standardima naglasak na istraživačkom učenju (inquiry-based learning) koje potiče razmišljanje, stvaranje, primjenu kao i dijeljenje znanja te društveni i osobni razvoj učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dora Rubinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rubinić, Dora
Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 22 (2011), 97-98; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Rubinić, D. (2011) Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika. Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 22 (97-98), 16-17.
@article{article, author = {Rubini\'{c}, Dora}, year = {2011}, pages = {16-17}, keywords = {Standardi za u\v{c}enika 21. stolje\'{c}a, Ameri\v{c}ka udruga \v{s}kolskih knji\v{z}ni\v{c}ara (AASL), informacijska pismenost, \v{s}kolska knji\v{z}nica, istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje}, journal = {Zrno: \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {22}, number = {97-98}, issn = {0353-636X}, title = {U\v{c}enik 21. stolje\'{c}a: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih u\v{c}enika}, keyword = {Standardi za u\v{c}enika 21. stolje\'{c}a, Ameri\v{c}ka udruga \v{s}kolskih knji\v{z}ni\v{c}ara (AASL), informacijska pismenost, \v{s}kolska knji\v{z}nica, istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Rubini\'{c}, Dora}, year = {2011}, pages = {16-17}, keywords = {Standards for the 21-st century learner, American Association of School Librarians (AASL), information literacy, school library, inquiry-based learning}, journal = {Zrno: \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {22}, number = {97-98}, issn = {0353-636X}, title = {21-st century learner: Standards for education of information literate learners}, keyword = {Standards for the 21-st century learner, American Association of School Librarians (AASL), information literacy, school library, inquiry-based learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font