Pregled bibliografske jedinice broj: 638218
Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika
Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 22 (2011), 97-98; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 638218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika
(21-st century learner: Standards for education of information literate learners)
Autori
Rubinić, Dora
Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 22
(2011), 97-98;
16-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Standardi za učenika 21. stoljeća; Američka udruga školskih knjižničara (AASL); informacijska pismenost; školska knjižnica; istraživačko učenje
(Standards for the 21-st century learner; American Association of School Librarians (AASL); information literacy; school library; inquiry-based learning)
Sažetak
Prikaz Standarda za učenika 21. stoljeća (Standards for the 21-century learner) koje je 2007. godine donijela Američka udruga školskih knjižničara (AASL). Standardi polaze od informacijski pismenog učenika kao nužnog zajedničkog cilja svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu. Navedeni standardi predstavljaju putokaz kroz sadržaje i procese te nisu nastavni plan i program, već su okvir za integraciju informacijske pismenost kroz kurikulum drugih predmeta, putem nastavne te programa u knjižnici. U odnosu spram prijašnjih standarda vezanih uz informacijsku pismenost učenika, u ovim je standardima naglasak na istraživačkom učenju (inquiry-based learning) koje potiče razmišljanje, stvaranje, primjenu kao i dijeljenje znanja te društveni i osobni razvoj učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti