Pregled bibliografske jedinice broj: 638098
Motivacija, stresori i ponašanje adolescenata u školskom okruženju
Motivacija, stresori i ponašanje adolescenata u školskom okruženju // Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu - izazov obitelji, školi i zajednici (sažeci izlaganja) / Kolesarić, V. ; Ručević, S. ; Šincek, D. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera, 2010. str. 75-75 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 638098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija, stresori i ponašanje adolescenata u školskom okruženju
(Stressful situations in school and their influence in motivation in adolescents)
Autori
Smontara, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu - izazov obitelji, školi i zajednici (sažeci izlaganja)
/ Kolesarić, V. ; Ručević, S. ; Šincek, D. - Osijek : Filozofski fakultet fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera, 2010, 75-75
ISBN
978-953-314-028-5
Skup
Treći znanstveno-stručni skup posvećen pitanjima nasilja. Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu - izazov obitelji, školi i zajednici
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.11.2010. - 27.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
motivacija ; stres ; adolescenti ; srednja škola
(motivation ; stress ; adolescents ; high school)
Sažetak
Odgoj je sastavni dio pedagoške prevencije i socijalne terapije, a izlaz iz krize odgoja je prije svega traženje izlaza iz metafizičke krize i neetičkog poimanja života. Promjene u identitetu adolescenata posljedica su promjena u emocionalnim iskustvima, čiji se socijalni život odvija oko skupine vršnjaka i prijatelja koji su im glavna emocionalna i instrumentalna podrška. Brojna rizična i negativna ponašanja, koja su posljedica stresa i socioemocionalne krize, kod adolescenata određuje puno varijabli, ali ih isto toliko treba sudjelovati u prevenciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija