Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 638084

Pedagoški tretman hiperaktivne djece u suvremenoj školi


Smontara, Petar
Pedagoški tretman hiperaktivne djece u suvremenoj školi // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. ; Šoljan, N. ; Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 662-669 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 638084 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoški tretman hiperaktivne djece u suvremenoj školi
(Pedagogical treatment of children with ADHD in contemporary school)

Autori
Smontara, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. ; Šoljan, N. ; Hrvatić, N. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 662-669

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ADHD ; pedagoška dijagnostika i tretman ; suvremena škola
(ADHD ; dg and pedagogical treatment ; contemporary school)

Sažetak
Zahtjevi suvremene škole u svojoj složenosti katkada nadilaze motivaciju, interese i razvojne sposobnosti učenika, osobito onih koji imaju neki oblik razvojnog odstupanja, poput ADHD-a. Hiperaktivno dijete se razlikuje po govoru tijela, razini aktivnosti i socijalnom ponašanju, a može imati i neke specifične teškoće u učenju, zbog promjena u frontalnoj regiji mozga (pažnja, koncentracija, ego funkcije, fina motorika, kontrola emocija). Iako je rad s ovakvom djecom i učenicima težak, predstavlja imperativ suvremenoj školi, čije sustavne promjene humaniziraju njezinu ulogu i izazov su nastavnicima i pedagozima u poučavanju i socijalizaciji takvih učenika, čije ponašanje je često na granici pedagoškog. Individualizacijom rada, empatijom, modifikacijom ponašanja, razvijanjem asertivnog i proaktivnog ponašanja, savjetovanjem i drugim oblicima rada, pedagog u pedagoškom tretmanu podržava i usmjerava pravilan razvoj takvog djeteta, čime sprečava razvijanje daljnjih smetnji, poput prkošenja i suprotstavljanja, poremećaja u ponašanju, delinkvencije i antisocijalnog poremećaja koji se prema istraživanjima javlja kod 20% hiperaktivnih adolescenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petar Smontara (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Smontara, Petar
Pedagoški tretman hiperaktivne djece u suvremenoj školi // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. ; Šoljan, N. ; Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 662-669 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Smontara, P. (2007) Pedagoški tretman hiperaktivne djece u suvremenoj školi. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Smontara, Petar}, year = {2007}, pages = {662-669}, keywords = {ADHD, pedago\v{s}ka dijagnostika i tretman, suvremena \v{s}kola}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Pedago\v{s}ki tretman hiperaktivne djece u suvremenoj \v{s}koli}, keyword = {ADHD, pedago\v{s}ka dijagnostika i tretman, suvremena \v{s}kola}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Smontara, Petar}, year = {2007}, pages = {662-669}, keywords = {ADHD, dg and pedagogical treatment, contemporary school}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Pedagogical treatment of children with ADHD in contemporary school}, keyword = {ADHD, dg and pedagogical treatment, contemporary school}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font