Pregled bibliografske jedinice broj: 637757
Strategije nastupa na modnom tržištu
Strategije nastupa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 119-153
CROSBI ID: 637757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije nastupa na modnom tržištu
(Fashion market strategies)
Autori
Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
119-153
ISBN
978-953-6025-77-0
Ključne riječi
poslovna strategija, modno tržište, moda
(business strategy, fashion market, fashion)
Sažetak
U poglavlju se daje pregled stanja na svjetskom tržištu odjeće i obuće te se obrazlažu kriteriji za klasifikaciju toga tržišta, zatim se daje uvid u sredstva za provođenje analize situacije kao što su: BCG matrica i SWOT matrica. Sustavno se opisuju moguće strategije tržišnog ulaska te poslovne strategije tržišnog nastupa kao što su: Ansoffova matrica i Porterove generičke strategije. Konačno, daje se pregled mogućeg odabira prodajnih formata za prodaju odjevnih predmeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb