Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 637757

Strategije nastupa na modnom tržištu


Knego, Nikola; Knežević, Blaženka
Strategije nastupa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 119-153


CROSBI ID: 637757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije nastupa na modnom tržištu
(Fashion market strategies)

Autori
Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije

Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
119-153

ISBN
978-953-6025-77-0

Ključne riječi
poslovna strategija, modno tržište, moda
(business strategy, fashion market, fashion)

Sažetak
U poglavlju se daje pregled stanja na svjetskom tržištu odjeće i obuće te se obrazlažu kriteriji za klasifikaciju toga tržišta, zatim se daje uvid u sredstva za provođenje analize situacije kao što su: BCG matrica i SWOT matrica. Sustavno se opisuju moguće strategije tržišnog ulaska te poslovne strategije tržišnog nastupa kao što su: Ansoffova matrica i Porterove generičke strategije. Konačno, daje se pregled mogućeg odabira prodajnih formata za prodaju odjevnih predmeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola; Knežević, Blaženka
Strategije nastupa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 119-153
Knego, N. & Knežević, B. (2013) Strategije nastupa na modnom tržištu. U: Ujević, D., Knego, N. & Lazibat, T. (ur.) Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 119-153.
@inbook{inbook, author = {Knego, Nikola and Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2013}, pages = {119-153}, keywords = {poslovna strategija, modno tr\v{z}i\v{s}te, moda}, isbn = {978-953-6025-77-0}, title = {Strategije nastupa na modnom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {poslovna strategija, modno tr\v{z}i\v{s}te, moda}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Knego, Nikola and Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2013}, pages = {119-153}, keywords = {business strategy, fashion market, fashion}, isbn = {978-953-6025-77-0}, title = {Fashion market strategies}, keyword = {business strategy, fashion market, fashion}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font