Pregled bibliografske jedinice broj: 637754
Upravljanje markama u modnoj industriji
Upravljanje markama u modnoj industriji // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 155-178
CROSBI ID: 637754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje markama u modnoj industriji
(Brand management in fashion industry)
Autori
Knežević, Blaženka ; Knego, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
155-178
ISBN
978-953-6025-77-0
Ključne riječi
moda, marke, upravljanje markama
(fashion, brand, brand management)
Sažetak
U poglalvju se daju osnovne definicije marke i njene vrijednosti, kratko prikazuje povijest razvoja modnih marki, te se opisuje proces upravljanja markama. Nakon toga se obrazlažu temeljni elementi marke - ime i zaštitni znak. Ukazuje se na primjenu teorije životnog ciklusa kao podloge upravljanju markom. Posebna pozornost daje se luksuznim modnim markama, te se, koačno, ukazuje na relevantne promjene na tržištu potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb