Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 637754

Upravljanje markama u modnoj industriji


Knežević, Blaženka; Knego, Nikola
Upravljanje markama u modnoj industriji // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 155-178


CROSBI ID: 637754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markama u modnoj industriji
(Brand management in fashion industry)

Autori
Knežević, Blaženka ; Knego, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije

Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
155-178

ISBN
978-953-6025-77-0

Ključne riječi
moda, marke, upravljanje markama
(fashion, brand, brand management)

Sažetak
U poglalvju se daju osnovne definicije marke i njene vrijednosti, kratko prikazuje povijest razvoja modnih marki, te se opisuje proces upravljanja markama. Nakon toga se obrazlažu temeljni elementi marke - ime i zaštitni znak. Ukazuje se na primjenu teorije životnog ciklusa kao podloge upravljanju markom. Posebna pozornost daje se luksuznim modnim markama, te se, koačno, ukazuje na relevantne promjene na tržištu potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Knego, Nikola
Upravljanje markama u modnoj industriji // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 155-178
Knežević, B. & Knego, N. (2013) Upravljanje markama u modnoj industriji. U: Ujević, D., Knego, N. & Lazibat, T. (ur.) Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 155-178.
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, Nikola}, year = {2013}, pages = {155-178}, keywords = {moda, marke, upravljanje markama}, isbn = {978-953-6025-77-0}, title = {Upravljanje markama u modnoj industriji}, keyword = {moda, marke, upravljanje markama}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, Nikola}, year = {2013}, pages = {155-178}, keywords = {fashion, brand, brand management}, isbn = {978-953-6025-77-0}, title = {Brand management in fashion industry}, keyword = {fashion, brand, brand management}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font