Pregled bibliografske jedinice broj: 637660
PATHS – školski preventivni program socijalno-emocionalnog učenja
PATHS – školski preventivni program socijalno-emocionalnog učenja // Zajednice koje brinu- Model prevencije poremećaj u ponašanju djece i mladih: Razvoj, implementacija i evaluacija prevencije u zajednici / Bašić, Josipa ; Grozić-Živolić, Sonja (ur.).
Pula : Zagreb: Županija Istarska, 2010. str. 140.-158.
CROSBI ID: 637660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PATHS – školski preventivni program socijalno-emocionalnog učenja
(PATHS - school preventive program of socio-emotional learning)
Autori
Novak, Miranda ; Vorkapić Jugovac, Gordana ; Šiljan Bembić, Hana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Zajednice koje brinu- Model prevencije poremećaj u ponašanju djece i mladih: Razvoj, implementacija i evaluacija prevencije u zajednici
Urednik/ci
Bašić, Josipa ; Grozić-Živolić, Sonja
Izdavač
Županija Istarska
Grad
Pula : Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
140.-158.
ISBN
978-953-96439-5-7
Ključne riječi
PATHS program, univerzalna prevencija, prevencija u školi, preventivni programi
(PATHS program, universal prevention, prevention in school settings, preventive programs)
Sažetak
U poglavlju se opisuje PATHS program, univerzalni program školske prevencije koji se pilotirao u dvije osnovne škole u Istarskoj županiji, u sklopu projekta Zajednice koje brinu. Opisuju se iskustva u implementaciji programa, modifikacija programa i adaptacija na hrvatske uvjete kao i reakcije učitelja, djece sudionika te roditelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Miranda Novak
(autor)