Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 637658

Emocionalna iskustva i prevencija rizičnih ponašanja u osnovnoj školi


Štadler, Katarina
Emocionalna iskustva i prevencija rizičnih ponašanja u osnovnoj školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 637658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalna iskustva i prevencija rizičnih ponašanja u osnovnoj školi
(Emotional experiences and prevention of risk behaviors in elementary school)

Autori
Štadler, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.06

Godina
2013

Stranica
84.

Mentor
Bašić, Josipa

Neposredni voditelj
Novak, Miranda

Ključne riječi
djeca; osnovna škola; prevencija; emocije; emocionalna regulacija; socijalno-emocionalno učenje
(elementary children; prevetion; emotion; socio-emotional regulation; socio-emotional learning;)

Sažetak
Osnovni cilj istraživanja je istražiti strategije suočavanja s emocijama sreće, tuge, ljutnje i zabrinutosti kod učenika prvih razreda osnovnih škola. Podaci korišteni u diplomskom radu dobiveni su istraživanjem koje je provedeno u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“, koji se provodio od 2010. do 2012. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (voditeljica projekta: prof.dr.sc. Josipa Bašić). Prvo mjerenje u projektu provedeno je u siječnju 2011. godine s učenicima prvih razreda osnovnih škola te su upravo ti podaci analizirani u ovom radu. Odgovori učenika dobiveni su provedbom strukturiranog intervjua koji se sastojao od jedanaest osnovnih pitanja i jedanaest pitanja za nadopunu odgovora. U kvalitativnom istraživanju sudjelovalo je petnaestero djece. Navodi djece odnosili su se na iskazivanje osjećaja, povlačenje, traženje podrške, usmjeravanje pažnje na nešto drugo, rješavanje problema, preplavljenost emocijama i na neprimjerene rekacije. Dobiveni rezultati također pokazuju i što je djeci u životu važno i što ih usrećuje: njihovo slobodno vrijeme, škola, uspjeh, druženje s prijateljima i obitelji i materijalne stvari. Analiza odgovora vezanih uz suosjećanje s drugima pokazala je da bi djeca pružila podršku, pokazala brigu, uključila u igru, tražila pomoć odraslih ili sama pomogla djetetu koje se nosi sa negativnim osjećajima, ali su također navodila i neke neprimjerene reakcije. Također su navedene preporuke za daljnja istraživanja ove teme.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (mentor)

Avatar Url Miranda Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štadler, Katarina
Emocionalna iskustva i prevencija rizičnih ponašanja u osnovnoj školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Štadler, K. (2013) 'Emocionalna iskustva i prevencija rizičnih ponašanja u osnovnoj školi', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tadler, Katarina}, year = {2013}, pages = {84.}, keywords = {djeca, osnovna \v{s}kola, prevencija, emocije, emocionalna regulacija, socijalno-emocionalno u\v{c}enje}, title = {Emocionalna iskustva i prevencija rizi\v{c}nih pona\v{s}anja u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {djeca, osnovna \v{s}kola, prevencija, emocije, emocionalna regulacija, socijalno-emocionalno u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tadler, Katarina}, year = {2013}, pages = {84.}, keywords = {elementary children, prevetion, emotion, socio-emotional regulation, socio-emotional learning, }, title = {Emotional experiences and prevention of risk behaviors in elementary school}, keyword = {elementary children, prevetion, emotion, socio-emotional regulation, socio-emotional learning, }, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font