Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 637656

Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola


Smok, Marina
Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 637656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola
(Planning preventive strategies on behalf of strenghts and difficulties of first grade elementary students)

Autori
Smok, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.03

Godina
2013

Stranica
47.

Mentor
Bašić, Josipa

Neposredni voditelj
Novak, Miranda

Ključne riječi
snage i poteškoće; djeca rane osnovnoškolske dobi; prevencija
(strength and difficulties; early school-age children; prevention)

Sažetak
Ovim radom željela se ispitati zastupljenost emocionalnih snaga i poteškoća te snaga i poteškoća u ponašanju (simptomi hiperaktivnosti, simptomi emocionalnih poteškoća, simptomi problema u ponašanju i problemi s vršnjacima) kod učenika prvog razreda osnovne škole, te utvrditi razlike u snagama i poteškoćama s obzirom na spol djece. Za potrebe ovog diplomskog rada korišteni su podaci dobiveni istraživanjem koje je provedeno u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno - emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“ pod vodstvom prof.dr.sc. Josipe Bašić s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i kovoditeljstvom Celene Domitrovich iz Centra za prevencijska istraživanja, Pennsylvania State University iz SAD-a u razdoblju od svibnja 2010. do svibnja 2012. godine. PATHS program čiji se akronim Promoting Alternative Thinking Strategies odnosi na Razvijanje Alternativnih Strategija Mišljenja razvili su Mark Greenberg i Carol A. Kusché ranih 80-tih godina 20. Stoljeća. U istraživanju je sudjelovalo 600 djece iz 30 osnovnih škola iz Grada Zagreba, Rijeke, te Istarske županije. Djeca su procijenjena od strane svojih učitelja/ica pomoću Upitnika snaga i poteškoća koji je osmislio Robert Goodman 1997. godine. Rezultati su pokazali da se radi o populaciji prvašića koji poteškoće iskazuju u manjoj mjeri, te da su najzastupljeniji simptomi hiperaktivnosti, nakon čega slijede simptomi emocionalnih poteškoća dok su mnogo manjoj mjeri zastupljeni simptomi problema u ponašanju i problemi s vršnjacima. Spolne razlike utvrđene su samo na subskalama simptomi hiperaktivnosti i simptomi problema u ponašanju, pri čemu dječaci iskazuju veće poteškoće na obje subskale.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (mentor)

Avatar Url Miranda Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Smok, Marina
Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Smok, M. (2013) 'Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Smok, Marina}, year = {2013}, pages = {47.}, keywords = {snage i pote\v{s}ko\'{c}e, djeca rane osnovno\v{s}kolske dobi, prevencija}, title = {Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i pote\v{s}ko\'{c}a u\v{c}enika prvih razreda osnovnih \v{s}kola}, keyword = {snage i pote\v{s}ko\'{c}e, djeca rane osnovno\v{s}kolske dobi, prevencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Smok, Marina}, year = {2013}, pages = {47.}, keywords = {strength and difficulties, early school-age children, prevention}, title = {Planning preventive strategies on behalf of strenghts and difficulties of first grade elementary students}, keyword = {strength and difficulties, early school-age children, prevention}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font