Pregled bibliografske jedinice broj: 637550
Istraživačko učenje na primjeru koncepta fotosinteze
Istraživačko učenje na primjeru koncepta fotosinteze // Stručni skup za nastavnike biologije i kemije
Zagreb, Hrvatska, 2013. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 637550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživačko učenje na primjeru koncepta fotosinteze
(Inquiry Learning on the Example of the Concept of Photosynthesis)
Autori
Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Stručni skup za nastavnike biologije i kemije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
istraživačko učenje; fotosinteza
(inquiry learning; photosynthesis)
Sažetak
Uz teoretske osnove istraživačkog učenja prikazani su primjeri kako se principi istoga mogu primijeniti u nastavi kod usvajanja koncepta fotosinteze.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb