Pregled bibliografske jedinice broj: 637414
Primjena metodologije sustavne dinamike u srednjoškolskom i visokoškolskom edukacijskom procesu
Primjena metodologije sustavne dinamike u srednjoškolskom i visokoškolskom edukacijskom procesu // Proceedings of 33rd international convention - Computers in Education / Marina Čičin-Šain, Ivan Uroda, Ivana Turčić Prstačić, Ivanka Sluganović (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2010. str. 450-455 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 637414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena metodologije sustavne dinamike u
srednjoškolskom i visokoškolskom edukacijskom
procesu
(Applying the methodology of systematic dynamics in
secondary and tertiary educational process)
Autori
Ristov, Pančo ; Munitić, Ante ; Plazibat, Veljko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 33rd international convention - Computers in Education
/ Marina Čičin-Šain, Ivan Uroda, Ivana Turčić Prstačić, Ivanka Sluganović - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2010, 450-455
ISBN
978-953-233-054-0
Skup
MIPRO 2010
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.05.2010. - 28.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sustavna dinamika ; uzročno-posljedične veze ; krugove povratnog djelovanja ; sustav ; obrazovanje ; model ; programski paket.
(system dynamics ; causal link ; circles detrimental effect ; education ; model ; software package)
Sažetak
Sustavna dinamika (SD) je znanstvena metodologija za analizu, razvoj, simulaciju, i rješavanje nelinearnih problema. Ovaj rad daje opis primjene metodologije SD u obrazovnom sustavu, kako za učenike/studente tako i za nastavnike koji žele koristiti ovu metodologiju u nastavnom procesu i praktičnoj primjeni. SD za analizu složenih sustava i problema koristi računalne simulacijske pakete, kao što su: Dynamo, Vensim, powersim, iThink, Stella i dr. Korištenje informacijsko komunikacijske opreme u obrazovnom sustavu sve više i više raste kako kod učenika/studenta tako i kod nastavnika u obrazovnom procesu. U poglavlju 3. Uz jednostavan primjer elektrotehničkog sustava prikazana je metodologija SD, odnosno način kako naučiti učenike/studente da sustavno razmišljaju i koriste metodologiju SD. Time će se znanje učenika/studenta značajno povećati u odnosu na dosadašnje tradicionalne metode i metodologije učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split