Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 636950

TURIZAM I MARKETING


Lončarić, Biljana
TURIZAM I MARKETING // Osnove agroturizma / Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav (ur.).
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB), 2011. str. 23-35


CROSBI ID: 636950 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TURIZAM I MARKETING
(TOURISM AND MARKETING)

Autori
Lončarić, Biljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Osnove agroturizma

Urednik/ci
Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav

Izdavač
Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB)

Grad
Slavonski Brod

Godina
2011

Raspon stranica
23-35

ISBN
978-953-55970-6-3

Ključne riječi
turizam, agroturizam, marketing
(tourism, agro-tourism, marketing)

Sažetak
U suvremenim uvjetima kroz marketing u turizmu želi se odgovoriti na zahtjeve potrošača i tržišta. Osnovu strategijskog upravljanja uspješnim turističkim destinacijama čine upravo marketinške aktivnosti, a da bi destinacijski marketing bio efikasan treba postići suradnju svih individualnih partnera unutar destinacije. Među nove vrste turizma ubrajamo i seoski turizam čija konkurentnost na razini Hrvatske nije na zadovoljavajućoj razini. Stoga, a u cilju povećanja konkurentnosti, te unapređenja ovog oblika selektivnog turizma, potrebno je provesti prethodnu clusterizaciju, te na razini turističkog clustera seoskog turizma primijeniti odgovarajuće marketinške strategije i taktike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Biljana Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Biljana
TURIZAM I MARKETING // Osnove agroturizma / Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav (ur.).
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB), 2011. str. 23-35
Lončarić, B. (2011) TURIZAM I MARKETING. U: Bolfek, B. & Mirosavljević, K. (ur.) Osnove agroturizma. Slavonski Brod, Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB), str. 23-35.
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Biljana}, year = {2011}, pages = {23-35}, keywords = {turizam, agroturizam, marketing}, isbn = {978-953-55970-6-3}, title = {TURIZAM I MARKETING}, keyword = {turizam, agroturizam, marketing}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Slavonskom Brodu (VUSB)}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Biljana}, year = {2011}, pages = {23-35}, keywords = {tourism, agro-tourism, marketing}, isbn = {978-953-55970-6-3}, title = {TOURISM AND MARKETING}, keyword = {tourism, agro-tourism, marketing}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Slavonskom Brodu (VUSB)}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font