Pregled bibliografske jedinice broj: 636950
TURIZAM I MARKETING
TURIZAM I MARKETING // Osnove agroturizma / Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav (ur.).
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB), 2011. str. 23-35
CROSBI ID: 636950 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TURIZAM I MARKETING
(TOURISM AND MARKETING)
Autori
Lončarić, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Osnove agroturizma
Urednik/ci
Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav
Izdavač
Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB)
Grad
Slavonski Brod
Godina
2011
Raspon stranica
23-35
ISBN
978-953-55970-6-3
Ključne riječi
turizam, agroturizam, marketing
(tourism, agro-tourism, marketing)
Sažetak
U suvremenim uvjetima kroz marketing u turizmu želi se odgovoriti na zahtjeve potrošača i tržišta. Osnovu strategijskog upravljanja uspješnim turističkim destinacijama čine upravo marketinške aktivnosti, a da bi destinacijski marketing bio efikasan treba postići suradnju svih individualnih partnera unutar destinacije. Među nove vrste turizma ubrajamo i seoski turizam čija konkurentnost na razini Hrvatske nije na zadovoljavajućoj razini. Stoga, a u cilju povećanja konkurentnosti, te unapređenja ovog oblika selektivnog turizma, potrebno je provesti prethodnu clusterizaciju, te na razini turističkog clustera seoskog turizma primijeniti odgovarajuće marketinške strategije i taktike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija