Pregled bibliografske jedinice broj: 636925
Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva
Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 636925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva
Autori
Adrić, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
12.07
Godina
2013
Stranica
29
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
kvaliteta nastave; stručne kompetencije; motivacija
(quality of teaching; professional competence; motivation)
Sažetak
Kvaliteta nastave ovisi o učiteljevim osobnim i stručnim kompetencijama, motivaciji te načinu na koji učitelj shvaća svoju nastavu i ulogu u tom procesu. Suvremena nastava stavlja učenika u središte nastavnoga procesa, a pred učitelja se stavljaju brojni zahtjevi i obveze kako bi nastavni proces bio uspješan. U diplomskom je radu ispitano mišljenje učitelja razredne nastave o provođenju nastave Prirode i društva. Anketom se provjerilo slaganje učitelja razredne nastave s ponuđenim tvrdnjama koje se odnose na planiranje nastavnog sata Prirode i društva, tijek sata te na suradnju i usavršavanje tijekom rada u školi. Obradom podataka doznali smo kako najviše učitelja pri planiranju sata Prirode i društva određuje cilj nastavnog sata i sadržaj nastavne teme. Tijekom nastavnog sata Prirode i društva najviše učitelja uključuje i motivira učenike te se najviše učitelja stručno usavršava i surađuje s roditeljima. Učitelji pri planiranju sata najmanje odrđuju literaturu i trajanje pojedine etape sata. Tijekom sata Prirode i društva najmanje potiču kritičko mišljenje kod učenika i potiču učenike da povezuju nastavne sadržaje sa sadržajima drugih predmeta. Najmanje učitelja samoevaluira svoj rad i koristi resurse lokalne zajednice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek