Pregled bibliografske jedinice broj: 636901
Stavovi djece mlađe školske dobi o provedbi zdravstvenoga odgoja
Stavovi djece mlađe školske dobi o provedbi zdravstvenoga odgoja, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 636901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi djece mlađe školske dobi o provedbi zdravstvenoga odgoja
(Young Learners' Attitudes About Health Education)
Autori
Ivić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
12.06
Godina
2013
Stranica
33
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; zdravstveni odgoj; Kurikulum zdravstvenog odgoja; učitelji djece mlađe školske dobi
(education; training; health education; health education curriculum; teachers of children younger school age)
Sažetak
Kurikulum zdravstvenog odgoja je u škole uveden u 2012./2013. školskoj godini i svrha mu je uspješan razvoj djece i mladih kako bi oni stasali u zdrave, zadovoljne, uspješne, samosvjesne i odgovorne osobe. Cilj je zdravstvenog odgoja osposobljavanje za kritičko prosuđivanje životnih situacija i vlastitih postupaka i za odgovorno donošenje odluka. U programu je navedena preporuka o broju nastavnih sati sata razrednika na kojima će se ostvarivati dodatne teme zdravstvenoga odgoja. Redoslijed provedbe sadržaja odredit će razrednik u dogovoru s ostalim odgojno-obrazovnim radnicima u školi i vanjskim suradnicima. Sama je uloga učitelja djece mlađe školske dobi velika jer se provedba zdravstvenoga odgoja temelji na njihovoj stručnosti i spremnosti da različitim metodama nastavu usmjere na učenika. Kurikulum zdravstvenog odgoja daje određene preporuke učiteljima za lakšu i učinkovitiju provedbu sadržaja zravstvenog odgoja. Iz tog razloga provedeno je istraživanje na području pet županija Istočne Hrvatske (Vukovarsko-srijemske, Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Virovitičko-podravske i Požeško-slavonske) i to na uzorku od 373 učitelja djece mlađe školske dobi. Za potrebe istraživanja sastavljena je anketa od 22 tvrdnje u kojoj su učitelji procjenjivali svoje mišljenje na ljestvici Likertovog tipa o provedbi zravstvenoga odgoja i njegovom utjecaju na kvalitetu života. Učitelji smatraju da će program zdravstvenoga odgoja uvelike utjecati na poboljšanje odrastanja djece i kvalitete njihovog života te da je njegovo uvođenje u škole neophodno jer su sadržaji zdravstvenog odgoja djelomično zastupljeni i u udžbenicima Prirode i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek