Pregled bibliografske jedinice broj: 636626
Uloga crteža u prepoznavanju i smjernice za indirektni intervju u slučajevima sumnje na zlostavljanje djeteta
Uloga crteža u prepoznavanju i smjernice za indirektni intervju u slučajevima sumnje na zlostavljanje djeteta // Drugi poslijediplomski tečej trajnog medicinskog usavršavanja I. kategorije "Nasilje nad djecom i adolescentima" : knjiga sažetaka
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayer Medicinski fakultet u Osijeku i Klinika za pedijatriju KBC Osijek, 2011. str. 11-11 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 636626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga crteža u prepoznavanju i smjernice za indirektni intervju u slučajevima sumnje na zlostavljanje djeteta
(The role of drawings in recognizing and guidelines for indirect interviews in cases of suspected child abuse)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Drugi poslijediplomski tečej trajnog medicinskog usavršavanja I. kategorije "Nasilje nad djecom i adolescentima" : knjiga sažetaka
/ - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayer Medicinski fakultet u Osijeku i Klinika za pedijatriju KBC Osijek, 2011, 11-11
Skup
Poslijediplomski tečej trajnog medicinskog usavršavanja I. kategorije "Nasilje nad djecom i adolescentima" (2 ; 2011)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
crtež; zlostavljana djeca; indirektni intervju; zlostavljanje u obitelji i školi
(drawing; abused children; indirect interviews; abuse at home and et school)
Sažetak
U ovom radu raspravlja se o tome kako stručnjaci koji su u svakodnevnom kontaktu s djecom, kao što su pedijatri i učitelji, mogu koristiti crtež u prepoznavanju različitih oblika zlostavljanja u obitelji i školi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija