Pregled bibliografske jedinice broj: 636564
Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača
Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača // Mjerenja, ispitivanja i monitoring na prometnicama / Lakušić, Stjepan (ur.).
Zagreb: Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 7-27
CROSBI ID: 636564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača
(Influence of tram mileage on wheel wear)
Autori
Lakušić, Stjepan ; Ahac, Maja ; Haladin, Ivo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Mjerenja, ispitivanja i monitoring na prometnicama
Urednik/ci
Lakušić, Stjepan
Izdavač
Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
7-27
ISBN
978-953-6272-54-9
Ključne riječi
kotač tramvaja, istrošenost vijenca, prevaljen put
(tram wheel, rim wear, covered mileage)
Sažetak
Nakon uvođenja novih niskopodnih tramvaja TMK 2200 konzorcija CROTRAM, Zagrebački električni tramvaj prepoznao je potrebu za unaprjeđenjem procesa održavanja kotača. U suradnji sa Zagrebačkim električnim tramvajem Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu proveo je mjerenja profila vijenaca kotača tramvaja. Cilj istraživanja bio je što preciznije utvrditi kod kojeg je broja prijeđenih kilometara dosegnuta granica održavanja kotača, odnosno broj kilometara nakon kojeg bi se reprofiliranjem (tokarenjem) vijenca kotača osiguralo kvalitetno i ekonomično redovito održavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
082-0000000-2185 - Buka i vibracije na tramvajskim i željezničkim kolosijecima (Lakušić, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb