Pregled bibliografske jedinice broj: 636446
Promocija agroturizma na društvenim mrežama
Promocija agroturizma na društvenim mrežama, 2013., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 636446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija agroturizma na društvenim mrežama
(Promotion of agrotourism on social networks)
Autori
Vrabac, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2013
Stranica
54
Mentor
Markovina, Jerko
Ključne riječi
agroturizam; društvena mreža; promocija
(agrotourism; social network; promotion)
Sažetak
U radu su prikazane društvene mreže kao oblik promocije agroturizma. Agroturizam je jedan od pojavnih i najznačajniji oblik ruralnog turizma u Hrvatskoj. To je oblik turizma koji je ukorijenjen u lokalnoj zajednici i temeljen na njenim geografskim obilježjima, tradiciji, kulturi i običajima. Prikazano je trenutno stanje agroturizma u Hrvatskoj te je pojašnjen pojam i načini promocije na tri najpopularnije društvene mreže u Hrvatskoj. Provedeno je on-line istraživanje na društvenoj mreži Facebook na uzorku od 102 ispitanika koji najviše koriste Facebook zatim Twitter te LinkedIn . Rezultati istraživanja pokazuju da ispitanici društvene mreže Facebook koriste mrežu svaki dan i tako primjećuju promociju gospodarstva koja nude agroturističku ponudu te ih posjećuju. Za potrebe rada provedena su dva intervjua s vlasnicima agroturizama na području Hrvatske koji se oglašavaju putem društvenih mreža te promociju putem društvenih mreža smatraju vrlo korisnom a ujedno dostupnim i jeftinim marketingom u svrhu promoviranja vlastitog proizvoda i usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija