Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 636358

Upravljanje markom teritorijalne jedinice


Mikulić, Tomislav
Upravljanje markom teritorijalne jedinice, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 636358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markom teritorijalne jedinice
(Place Brand Management)

Autori
Mikulić, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2013

Stranica
73

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
upravljanje markom zemlje; marka regije; imidž zemlje; Hercegovina; Bosna i Hercegovina
(place branding; region's brand; country's image; Herzegovina; Bosnia and Herzegovina)

Sažetak
Diplomski rad obrađuje proces upravljanja markom teritorijalne jedinice koji je kroz praktični dio rada primjenjen na marku regije Hercegovina. U funkciji analize stanja marke Hercegovina provedeno je preliminarno istraživanje percepcije regije Hercegovina među studentskom populacijom Sveučilišta u Zagrebu na prigodnom uzorku od 209 studenata. Cilj je bio istražiti postojanje negativnog imidža stanovnika regije i njegov utjecaj na imidž regije Hercegovina. Istraživanje je potvrdilo prisutnost negativnog imidža stanovnika, odnosno prisutnost ustaljenih stereotipa. Sveukupno gledano, negativni imidž stanovnika nije se odrazio i na imidž regije, te veza između percepcije stanovnika i percepcije regije predstavlja mogući smjer daljnjih istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikulić, Tomislav
Upravljanje markom teritorijalne jedinice, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mikulić, T. (2013) 'Upravljanje markom teritorijalne jedinice', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikuli\'{c}, Tomislav}, year = {2013}, pages = {73}, keywords = {upravljanje markom zemlje, marka regije, imid\v{z} zemlje, Hercegovina, Bosna i Hercegovina}, title = {Upravljanje markom teritorijalne jedinice}, keyword = {upravljanje markom zemlje, marka regije, imid\v{z} zemlje, Hercegovina, Bosna i Hercegovina}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikuli\'{c}, Tomislav}, year = {2013}, pages = {73}, keywords = {place branding, region's brand, country's image, Herzegovina, Bosnia and Herzegovina}, title = {Place Brand Management}, keyword = {place branding, region's brand, country's image, Herzegovina, Bosnia and Herzegovina}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font