Pregled bibliografske jedinice broj: 636358
Upravljanje markom teritorijalne jedinice
Upravljanje markom teritorijalne jedinice, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 636358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje markom teritorijalne jedinice
(Place Brand Management)
Autori
Mikulić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2013
Stranica
73
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
upravljanje markom zemlje; marka regije; imidž zemlje; Hercegovina; Bosna i Hercegovina
(place branding; region's brand; country's image; Herzegovina; Bosnia and Herzegovina)
Sažetak
Diplomski rad obrađuje proces upravljanja markom teritorijalne jedinice koji je kroz praktični dio rada primjenjen na marku regije Hercegovina. U funkciji analize stanja marke Hercegovina provedeno je preliminarno istraživanje percepcije regije Hercegovina među studentskom populacijom Sveučilišta u Zagrebu na prigodnom uzorku od 209 studenata. Cilj je bio istražiti postojanje negativnog imidža stanovnika regije i njegov utjecaj na imidž regije Hercegovina. Istraživanje je potvrdilo prisutnost negativnog imidža stanovnika, odnosno prisutnost ustaljenih stereotipa. Sveukupno gledano, negativni imidž stanovnika nije se odrazio i na imidž regije, te veza između percepcije stanovnika i percepcije regije predstavlja mogući smjer daljnjih istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija