Pregled bibliografske jedinice broj: 636270
Socijalizirajući učinak nastave fizike
Socijalizirajući učinak nastave fizike // Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2008. str. 87-93 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 636270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalizirajući učinak nastave fizike
(Socializing effect of teaching physics)
Autori
Paić, Josip ; Plavčić, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost : zbornik radova
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2008, 87-93
ISBN
978-953-7178-11-6
Skup
8. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Novi Vinodolski, Hrvatska, 12.04.2007. - 14.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
socijalizacija; stavovi učenika; studenata i nastavnika; nastava fizike
(socialization; attitudes of students and teachers; teaching physics)
Sažetak
Autori u članku istražuju socijalizirajući učinak nastave fizike. U tu svrhu provode anketu među učenicima osnovne i srednje škole, studentima te odraslim osobama (kolegama u školama). Nakon provedene ankete prave analizu, te iz ankete saznaju da fizika ima značajan socijalizirajući učinak. Osim toga, dobivaju indicije da bi učenici u nastavi fizike rado proučavali upravo one sadržaje koji doprinose njihovoj socijalizaciji u društvo tehnike i tehnologije. U tom slučaju bi se nastava fizike učinila učenicima zanimljivija i poželjnija. Iz ankete autori donose implicitni zaključak da bi se program fizike trebao prilagoditi sadržajima koji doprinose očekivanjima učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb