Pregled bibliografske jedinice broj: 635972
Zašto dramski postupci u nastavi? Jedan od mogućih odgovora.
Zašto dramski postupci u nastavi? Jedan od mogućih odgovora. // Dramski odgoj, XII (2012), 17; 41-46 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 635972 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto dramski postupci u nastavi? Jedan od mogućih odgovora.
(Why use drama methods in teaching? One possible answer)
Autori
Iveković, Ozana
Izvornik
Dramski odgoj (1332-3121) XII
(2012), 17;
41-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni
Ključne riječi
dramski postupci; nastava; višestruke inteligencije (Gardner)
(drama methods; teaching; multiple intelligences (Gardner))
Sažetak
U radu se nastoji pokazati da su ciljevi dramskog odgoja sukladni općim humanističkim ciljevima odgoja i obrazovanja. Zatim se istražuje kako dramske metode razvijaju sve vrste inteligencije prema Howardu Gardneru koji je postavio teoriju višestrukih inteligencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija