Pregled bibliografske jedinice broj: 635773
Korelacija školskog vjeronauka i drugih predmeta
Korelacija školskog vjeronauka i drugih predmeta // Kateheza, 23 (2001), 1; 104-114 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 635773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korelacija školskog vjeronauka i drugih predmeta
(Correlation of religious education in schools and other subjects)
Autori
Beus, Tvrtko
Izvornik
Kateheza (0351-9007) 23
(2001), 1;
104-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
korelacija školskog vjeronauka i drugih predmeta; načela korelacije; oblici korelacije
(correlation between school religious education and other subjects; principle of correlation; mode of correlation)
Sažetak
Tražeći značenje korelacije školskog vjeronauka i drugih predmeta u perspektivi suvremene i kvalitetne škole, autor podsjeća na neka temeljna načela ostvarivanja korelacije. Po tim načelima vjeroučitelj predstavlja pokretača i promicatelja međupredmetne suradnje. Tumačeći tu suradnju, navode se konkretni oblici korelacije između vjeronauka i drugih predmeta u smislu nastavnih i izvannastavnih aktivnosti. Vjeronauk daje i prima bogatstvo i vrijednost vlastitog i drugih predmeta. Vjeroučitelji su pozvani prevladavati zapreke nastavničke suradnje ostvarujući zajedničke kvalitetne rezultate na dobro povjerenih im osoba. Za ilustraciju problematike korelacije navode se rezultati ankete provedene među vjeroučiteljima o njihovim iskustvima suradnje vjeronauka i drugih predmeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb