Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 635504

Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbi i nastavi glazbene kulture


Gagro, Iva
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbi i nastavi glazbene kulture, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 635504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbi i nastavi glazbene kulture
(Opinions of students of younger school-age about music and teaching of music)

Autori
Gagro, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
02.07

Godina
2013

Stranica
47

Mentor
Radočaj-Jerković, Antoaneta

Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
nastava glazbe; otvoreni model; primarno obrazovanje; masovni mediji; glazba; glazbeni ukus i preferencije
(teaching music; open model; primary education; mass media; music; musical tastes and preferences)

Sažetak
Glazba je reproduktivna umjetnost, koja ima veliko značenje u čovjekovu životu od malih nogu. Dijete odmalena uživa u glazbi, sluša ju i oponaša. Tijekom svog odrastanja upoznaje različite vrste glazbe od kojih su najraširenije popularna glazba, umjetnička (klasična) glazba, izvorna narodna glazba i glazba za djecu. U nastavi glazbene kulture, za vrijeme svog školovanja, djeca upoznaju glazbu kroz različite sadržaje i aktivnosti koje ih pripremaju za cjeloživotno učenje. U tome im pomažu njihovi učitelji, ali i okolina. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja koja su bila sadržana u anketi koju su učenici prvih, drugih i trećih razreda osnovne škole anonimno popunjavali. Njome se htjelo ispitati, koja su to mišljenja djece mlađe školske dobi o glazbi i nastavi glazbene kulture. Ovim istraživanjem utvrđeno je kako djeca vole nastavu glazbene kulture te da se na tim satima lijepo osjećaju. Učitelji trebaju djecu uvesti u raznolik svijet glazbe, kroz upoznavanje različitih vrsta glazbe. Također trebaju naučiti učenike razlikovati lijepu od nelijepe glazbe, naučiti ih uživati i doživjeti glazbu jer nema ljepšeg odrastanja uz glazbu u kojoj se uživa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gagro, Iva
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbi i nastavi glazbene kulture, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Gagro, I. (2013) 'Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbi i nastavi glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gagro, Iva}, year = {2013}, pages = {47}, keywords = {nastava glazbe, otvoreni model, primarno obrazovanje, masovni mediji, glazba, glazbeni ukus i preferencije}, title = {Mi\v{s}ljenja u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi o glazbi i nastavi glazbene kulture}, keyword = {nastava glazbe, otvoreni model, primarno obrazovanje, masovni mediji, glazba, glazbeni ukus i preferencije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gagro, Iva}, year = {2013}, pages = {47}, keywords = {teaching music, open model, primary education, mass media, music, musical tastes and preferences}, title = {Opinions of students of younger school-age about music and teaching of music}, keyword = {teaching music, open model, primary education, mass media, music, musical tastes and preferences}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font