Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 635502

Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture


Živković, Katarina
Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 635502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture
(Evaluation of students of younger school age in teaching of music)

Autori
Živković, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
02.07

Godina
2013

Stranica
41

Mentor
Radočaj-Jerković, Antoaneta

Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
nastava glazbene kulture; razredna nastava; ocjenjivanje; praćenje; vrednovanje
(music lessons; assessment; monitoring; evaluation; teaching areas in teaching music)

Sažetak
Ocjenjivanje je dodjeljivanje određene ocjene za postignute rezultate učenika, odnosno razvrstavanje učenika u određene kategorije prema postignutim rezultatima u učenju i dogovorenim kriterijima. Program nastave glazbene kulture u razrednoj nastavi, tj. u prva četiri razreda osnovne škole, temelji se na glazbenim područjima pjevanja, slušanja, sviranja, elemenata glazbene kreativnosti, tj. glazbenih igara. Učitelj mora uzeti u obzir i skrivene učinke glazbe i voditi računa o pojedinačnim glazbenim sposobnostima. Praćenje i vrednovanje nužno je prilagoditi individualnom razvoju glazbenih sposobnosti svakog učenika. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja na koja se odgovorilo analizirajući anketni upitnik i dnevnik praćenja nastavnih sati. Anketnim upitnikom se htjelo ispitati mišljenje učitelja o bitnosti nastavnih područja te njihovim kriterijima ocjenjivanja pojedinih nastavnih područja, dok je svrha dnevnika praćenja nastavnih sati bila ustanoviti provode li učitelji te kriterije u navedenim nastavnim područjima i u kojoj mjeri. Na osnovu analiziranih sati, tj. načina provođenja ocijenjivanja učenika te analize anketnih upitnika, uočili smo da nastava glazbene kulture u primarnom obrazovanju nije na zavidnoj razini, a pogotovo ocjenjivanje i vrednovanje učenika u okviru ovog predmeta. Umjesto da učitelji ovaj predmet iskoriste za učenikovo i vlastito zadovoljstvo, oni ga pretvaraju u još jedan „težak“ predmet za koji se učenici moraju ponekad itekako truditi, a pogotovo oni učenici koji nisu muzikalni. Učenicima se ne pruža dovoljno u okviru nastave glazbe i učitelji su još uvijek nedovoljno kompetentni za provođenje svih nastavnih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Živković, Katarina
Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Živković, K. (2013) 'Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Katarina}, year = {2013}, pages = {41}, keywords = {nastava glazbene kulture, razredna nastava, ocjenjivanje, pra\'{c}enje, vrednovanje}, title = {Ocjenjivanje i vrednovanje u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi u nastavi glazbene kulture}, keyword = {nastava glazbene kulture, razredna nastava, ocjenjivanje, pra\'{c}enje, vrednovanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Katarina}, year = {2013}, pages = {41}, keywords = {music lessons, assessment, monitoring, evaluation, teaching areas in teaching music}, title = {Evaluation of students of younger school age in teaching of music}, keyword = {music lessons, assessment, monitoring, evaluation, teaching areas in teaching music}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font