Pregled bibliografske jedinice broj: 634953
Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju
Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment - EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 634953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju
(Causal connection between mathematical knowledge and skills in pre-school education)
Autori
Tepeš, Božidar ; Lešin, Gordana ; Hrkać, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment - EMEE 2012
/ Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012
Skup
EMEE 2012 – Education in the Modern European Environment (hrv. Odgoj i obrazovanje u suvremenom europskom kontekstu)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
matematička znanja; vještina i sposobnosti; matematički kurikul za predškolsko obrazovanje; uzročno posljedični model
(mathematical knowledge and skills; mathematical curriculum for pre-school education; cause and effect model)
Sažetak
U radu su definirana matematička znanja, vještina i sposobnosti u predškolskom obrazovanju. Autori su uporabom statističkog skupa i varijabli mjerenja izradili uzročno posljedični model. Na kraju rada autori navode dva zaključka. Prvo, uzročno posljedični model treba proširiti na jednostavne geometrijske likove i tijela zajedno s obradom podataka računalom. Drugo, uzročno posljedični model opisuje uzročno posljedične odnose između dijelova matematički znanja, vještina i sposobnosti u predškolskom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti