Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 634953

Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju


Tepeš, Božidar; Lešin, Gordana; Hrkać, Ana
Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment - EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 634953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju
(Causal connection between mathematical knowledge and skills in pre-school education)

Autori
Tepeš, Božidar ; Lešin, Gordana ; Hrkać, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment - EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012

Skup
EMEE 2012 – Education in the Modern European Environment (hrv. Odgoj i obrazovanje u suvremenom europskom kontekstu)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
matematička znanja; vještina i sposobnosti; matematički kurikul za predškolsko obrazovanje; uzročno posljedični model
(mathematical knowledge and skills; mathematical curriculum for pre-school education; cause and effect model)

Sažetak
U radu su definirana matematička znanja, vještina i sposobnosti u predškolskom obrazovanju. Autori su uporabom statističkog skupa i varijabli mjerenja izradili uzročno posljedični model. Na kraju rada autori navode dva zaključka. Prvo, uzročno posljedični model treba proširiti na jednostavne geometrijske likove i tijela zajedno s obradom podataka računalom. Drugo, uzročno posljedični model opisuje uzročno posljedične odnose između dijelova matematički znanja, vještina i sposobnosti u predškolskom obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božidar Tepeš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tepeš, Božidar; Lešin, Gordana; Hrkać, Ana
Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment - EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tepeš, B., Lešin, G. & Hrkać, A. (2012) Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju. U: Šimović, V. & Bežen, A. (ur.)Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment - EMEE 2012.
@article{article, author = {Tepe\v{s}, Bo\v{z}idar and Le\v{s}in, Gordana and Hrka\'{c}, Ana}, year = {2012}, keywords = {matemati\v{c}ka znanja, vje\v{s}tina i sposobnosti, matemati\v{c}ki kurikul za pred\v{s}kolsko obrazovanje, uzro\v{c}no posljedi\v{c}ni model}, title = {Uzro\v{c}no posljedi\v{c}na povezanost matemati\v{c}kih znanja i vje\v{s}tina u pred\v{s}kolskom obrazovanju}, keyword = {matemati\v{c}ka znanja, vje\v{s}tina i sposobnosti, matemati\v{c}ki kurikul za pred\v{s}kolsko obrazovanje, uzro\v{c}no posljedi\v{c}ni model}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tepe\v{s}, Bo\v{z}idar and Le\v{s}in, Gordana and Hrka\'{c}, Ana}, year = {2012}, keywords = {mathematical knowledge and skills, mathematical curriculum for pre-school education, cause and effect model}, title = {Causal connection between mathematical knowledge and skills in pre-school education}, keyword = {mathematical knowledge and skills, mathematical curriculum for pre-school education, cause and effect model}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font