Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 634595

Vještine rješavanja sukoba kao temelj programa prevencije rizičnih ponašanja u osnovnoj školi


Draščić, Maja
Vještine rješavanja sukoba kao temelj programa prevencije rizičnih ponašanja u osnovnoj školi, 2013., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb


CROSBI ID: 634595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vještine rješavanja sukoba kao temelj programa prevencije rizičnih ponašanja u osnovnoj školi
(Conflicts solving skills as a base for prevention of risk behaviours in elementary schools)

Autori
Draščić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski

Mjesto
Zagreb

Datum
13.03

Godina
2013

Stranica
67

Mentor
Bašić, Josipa ; Mihić, Josipa

Ključne riječi
djeca; vještine rješavanja sukoba; socijalno-emocionalno učenje; prevencija; osnovna škola
(children; conflict resolution skills; social-emotional learning; prevention; primary school)

Sažetak
Cilj istraživanja je steći uvid u strategije rješavanja sukoba kod učenika prvih razreda osnovne škole. Ostvarenje cilja istraživanja dovodi do produbljivanja dosadašnjih znanja o strategijama rješavanja sukoba kod učenika prvih razreda osnovne škole. Istraživanje čiji će se podaci koristiti u ovom diplomskom radu provedeno je u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“ koji se provodio od 2010. do 2012. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (voditeljica projekta: prof.dr.sc. Josipa Bašić). Prvo mjerenje u projektu provedeno je u siječnju 2011. godine s učenicima prvih razreda osnovnih škola te su upravo ti podaci analizirani u ovom radu. Odgovori učenika dobiveni su provedbom strukturiranog intervjua koji se sastojao od četiri pitanja otvorenog tipa. U ovom kvalitativnom istraživanju sudjelovalo je šesnaestoro djece pri čemu je odabran podjednaki broj dječaka i djevojčica. Rezultati istraživanja ukazuju na to da učenici prvog razreda osnovne škole koriste slijedeće strategije rješavanja sukoba: verbalna reakcija na problemsku situaciju, fizička reakcija na suočavanje s problemima, povlačenje, traženje tuđe pomoći te izražavanje osjećaja. Također, navedeni su metodološki nedostaci te preporuke za daljnja istraživanja navedene teme.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (mentor)

Avatar Url Josipa Mihić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Draščić, Maja
Vještine rješavanja sukoba kao temelj programa prevencije rizičnih ponašanja u osnovnoj školi, 2013., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
Draščić, M. (2013) 'Vještine rješavanja sukoba kao temelj programa prevencije rizičnih ponašanja u osnovnoj školi', diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{s}\v{c}i\'{c}, Maja}, year = {2013}, pages = {67}, keywords = {djeca, vje\v{s}tine rje\v{s}avanja sukoba, socijalno-emocionalno u\v{c}enje, prevencija, osnovna \v{s}kola}, title = {Vje\v{s}tine rje\v{s}avanja sukoba kao temelj programa prevencije rizi\v{c}nih pona\v{s}anja u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {djeca, vje\v{s}tine rje\v{s}avanja sukoba, socijalno-emocionalno u\v{c}enje, prevencija, osnovna \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{s}\v{c}i\'{c}, Maja}, year = {2013}, pages = {67}, keywords = {children, conflict resolution skills, social-emotional learning, prevention, primary school}, title = {Conflicts solving skills as a base for prevention of risk behaviours in elementary schools}, keyword = {children, conflict resolution skills, social-emotional learning, prevention, primary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font