Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 634585

Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka


Rebeka, Štimac
Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka, 2013., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb


CROSBI ID: 634585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka
(Strenghts and difficulties of preschool children and their acceptance by peers)

Autori
Rebeka, Štimac

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski

Mjesto
Zagreb

Datum
27.11

Godina
2013

Stranica
56

Mentor
Bašić, Josipa ; Mihić, Josipa

Ključne riječi
snage i poteškoće; predškolska djeca; vršnjaci; prevencija
(strenghts and difficulties; preschoolers; peers; prevention)

Sažetak
Ciljevi ovog diplomskog rada usmjereni su stjecanju uvida u snage i poteškoće djece predškolske dobi (simptomi emocionalnih poteškoća, simptomi problema u ponašanju, simptomi hiperaktivnosti, problemi s vršnjacima i prosocijalno ponašanje) te ispitivanju povezanosti snaga i poteškoća djece predškolske dobi i prihvaćenosti od strane vršnjaka. Korišteni su rezultati istraživanja koje je provedeno u prosincu 2010. godine u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno – emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“. U istraživanju je sudjelovalo 90 djece iz 6 predškolskih ustanova na području Grada Zagreba, Rijeke i Istarske županije. Djeca su procijenjena od strane odgajatelja/ica upitničkom baterijom za odgajatelje. U svrhu ovog diplomskog rada korišteni su Upitnik snaga i poteškoća djeteta, Skala o odnosima s vršnjacima te subskala prosocijalnog ponašanja Upitnika o djetetovom ponašanju. Rezultati istraživanja pokazuju da se radi o populaciji djece koja iskazuju poteškoće u manjoj mjeri, dok snage dolaze do izražaja vrlo često te da postoji povezanost između snaga i poteškoća djece predškolske dobi i njihove prihvaćenosti među vršnjacima. Što se tiče spolnih razlika u učestalosti ispoljavanja snaga, odnosno poteškoća kod djece predškolske dobi, rezultati istraživanja pokazuju da one postoje na subskalama hiperaktivnosti i prosocijalnog ponašanja. U zaključku su navedene potrebe i smjernice za daljnji razvoj preventivne znanosti i prakse u predškolskim ustanovama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (mentor)

Avatar Url Josipa Mihić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rebeka, Štimac
Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka, 2013., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
Rebeka, Š. (2013) 'Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka', diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rebeka, \v{S}timac}, year = {2013}, pages = {56}, keywords = {snage i pote\v{s}ko\'{c}e, pred\v{s}kolska djeca, vr\v{s}njaci, prevencija}, title = {Snage i pote\v{s}ko\'{c}e djece pred\v{s}kolskih ustanova i njihova prihva\'{c}enost od vr\v{s}njaka}, keyword = {snage i pote\v{s}ko\'{c}e, pred\v{s}kolska djeca, vr\v{s}njaci, prevencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rebeka, \v{S}timac}, year = {2013}, pages = {56}, keywords = {strenghts and difficulties, preschoolers, peers, prevention}, title = {Strenghts and difficulties of preschool children and their acceptance by peers}, keyword = {strenghts and difficulties, preschoolers, peers, prevention}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font