Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 634562

Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih


Bašić, Josipa
Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 634562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih
(Social and emotional learning – Positive development and prevention of children and youth's risk behaviors)

Autori
Bašić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012

ISBN
978-953-6418-71-8

Skup
8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
socijalno-emocionalne kompetencije; univerzalna prevencija; dobrobit djece i mladih; školska prevencija
(socio-emotional learning; universal prevention; well-being of children and youth; school prevention)

Sažetak
Najprirodnije okruženje za pozitivan razvoj djece i mladih je svakako škola i školsko okruženje. Škole se moraju reformirati tako da učine napore i istovremeno usmjere pažnju na socijalno- emocionalne probleme i barijere učenju koje postoje kod mnogih učenika. Rezultati istraživanja ukazuju da će škole biti najuspješnije u svojoj misiji obrazovanja kada integriraju napore prema promoviranju dječjeg akademskog, socijalnog i emocionalnog učenja. Veliki broj učenika ne može se fokusirati na učenje dok se prethodno ne usmjeri prema njihovim socijalnim i emocionalnim potrebama. Socijalno i emocionalno učenje definira se kao: usvajanje i prikladno upotrebljavanje interpersonalnih vještina i vještina rada u malim grupama (prepoznavanje, upravljanje i izražavanje emocija) ; internalizacija prosocijalnih stavova i vrijednosti potrebnih za postizanje ciljeva, rješavanje problema, emocionalnu uključenost u učenje i rad te uspjeh u školi i kroz život. Ključne komponente programa socijalno emocionalnog učenja i stjecanja socijalno-emocionalnih kompetencija su: Samo-svjesnost ; Socijalna svjesnost ; Odgovorno donošenje odluka ; Samoupravljanje ; Upravljanje odnosima. Njihova implementacija odvija se na mnoge načine i tako postaju upotrebljivi kao sveobuhvatni programi promocije pozitivnog razvoja djece i prevencije poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih. U plenarnom predavanju osim uvođenja u područje socijalno-emocionalnog učenja bit će prikazani neki naši i svjetski programi, njihova implementacija u Hrvatskoj te dokazi njihove učinkovitosti na pozitivan razvoj i prevenciju rizičnih ponašanja djece i mladih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Josipa
Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Bašić, J. (2012) Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih. U: Milković, M., Doležal, D., Hržica, G. & Stošić, J. (ur.)Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2012}, keywords = {socijalno-emocionalne kompetencije, univerzalna prevencija, dobrobit djece i mladih, \v{s}kolska prevencija}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Socijalno-emocionalno u\v{c}enje – Pozitivan razvoj i prevencija rizi\v{c}nih pona\v{s}anja djece i mladih}, keyword = {socijalno-emocionalne kompetencije, univerzalna prevencija, dobrobit djece i mladih, \v{s}kolska prevencija}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2012}, keywords = {socio-emotional learning, universal prevention, well-being of children and youth, school prevention}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Social and emotional learning – Positive development and prevention of children and youth's risk behaviors}, keyword = {socio-emotional learning, universal prevention, well-being of children and youth, school prevention}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font