Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 634549

PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA


Mihić, Josipa; Novak, Miranda; Čakmazović, Alma; Bašić, Josipa
PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 273.-273. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 634549 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA
(PREVENTIVE CAMPAIGNS: STUDENT COMMUNICATION PROJECT CAMPAIGN FOR MENTAL HEALTH PROMOTION)

Autori
Mihić, Josipa ; Novak, Miranda ; Čakmazović, Alma ; Bašić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 273.-273.

ISBN
978-953-6418-71-8

Skup
8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
PREVENTIVNE KAMPANJE; SOCIJALNI MARKETING; PROMOCIJA MENTALNOG ZDRAVLJA; MEDIJI; INTERDISCIPLINARNOST
(PREVENTION CAMPAIGNS; SOCIAL MARKETING; MENTAL HEALTH PROMOTION; MEDIA; INTERDISCIPLINARITY)

Sažetak
Socijalni marketing je novo područje u svjetskim okvirima koje se izrazito mijenja tijekom zadnjih nekoliko desetljeća. Temelji se na načelima klasičnog marketinga, no njegovi su nositelji pomagači koji osluškuju potrebe i probleme u društvu te kampanjama nastoje utjecati na publiku da promijeni svoje ponašanje kako bi imala veću kvalitetu života općenito. Svjetski trendovi na području prevencijske znanosti također ukazuju na korištenje medija kako bi se povećala učinkovitost preventivnih programa i ojačala politika za preventivna ulaganja. Na studiju Socijalne pedagogije na Edukacijsko- rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu od akademske godine 2010/2011 s izvođenjem je krenuo kolegij Preventivne kampanje čija je nositeljica prof. dr. sc. Josipa Bašić a izvoditeljice kolegija su Josipa Mihić i Miranda Novak. Motivacija za pokretanje ovog kolegija unutar korpusa kolegija vezanih uz prevenciju temelji se na važnosti medijske promocije prevencije te potrebi za educiranjem budućih socijalnih pedagoga o procesu pokretanja medijske kampanje i njihovoj profesionalnoj ulozi unutar tog procesa. Unutar kolegija Preventivne kampanje studente podučava osnovnim načelima socijalnog marketinga, persuazivne komunikacije, koracima medijskih kampanji te ulozi medija u prevenciji. Izvodi se na 1. godini diplomskog studija Socijalne pedagogije. S obzirom da je riječ o izuzetno interdisciplinarnom području, izvoditeljicama u provedbi nastave pomaže gošća predavačica Alma Čakmazović, stručnjakinja za marketing i copy-writerica. Ovaj će poster uz kolegij Preventivnih kampanji predstaviti Studentski komunikacijski projekt Kampanja za promociju mentalnog zdravlja. Studentski komunikacijski projekt nastao je kao rezultat rada studenata i izvoditelja kolegija Preventivnih kampanji te volonterskog angažmana copy-writerice Alme Čakmazović i grafičke dizajnerice Marije Friščić. Cilj komunikacijskog projekta bio je osmisliti proizvod koji bi unutar šire teme promocije mentalnog zdravlja promovirao važnost pozitivnog samopoimanja. Ciljna publika komunikacijskog projekta bili su studenti Studentskog kampusa na Borongaju no finalni je proizvod korišten i za promociju kolegija Preventivne kampanje, područja prevencije te samog Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (autor)

Avatar Url Miranda Novak (autor)

Avatar Url Josipa Mihić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihić, Josipa; Novak, Miranda; Čakmazović, Alma; Bašić, Josipa
PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 273.-273. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Mihić, J., Novak, M., Čakmazović, A. & Bašić, J. (2012) PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA. U: Milković, M., Doležal, D., Hržica, G. & Stošić, J. (ur.)Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima.
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Josipa and Novak, Miranda and \v{C}akmazovi\'{c}, Alma and Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2012}, pages = {273.-273.}, keywords = {PREVENTIVNE KAMPANJE, SOCIJALNI MARKETING, PROMOCIJA MENTALNOG ZDRAVLJA, MEDIJI, INTERDISCIPLINARNOST}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA}, keyword = {PREVENTIVNE KAMPANJE, SOCIJALNI MARKETING, PROMOCIJA MENTALNOG ZDRAVLJA, MEDIJI, INTERDISCIPLINARNOST}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Josipa and Novak, Miranda and \v{C}akmazovi\'{c}, Alma and Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2012}, pages = {273.-273.}, keywords = {PREVENTION CAMPAIGNS, SOCIAL MARKETING, MENTAL HEALTH PROMOTION, MEDIA, INTERDISCIPLINARITY}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {PREVENTIVE CAMPAIGNS: STUDENT COMMUNICATION PROJECT CAMPAIGN FOR MENTAL HEALTH PROMOTION}, keyword = {PREVENTION CAMPAIGNS, SOCIAL MARKETING, MENTAL HEALTH PROMOTION, MEDIA, INTERDISCIPLINARITY}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font