Pregled bibliografske jedinice broj: 634547
IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA U ŠKOLI: PATHS- RASTEM U OŠ OTON IVEKOVIĆ ZAGREB
IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA U ŠKOLI: PATHS- RASTEM U OŠ OTON IVEKOVIĆ ZAGREB // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.). (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 108.-108. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 634547 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA U ŠKOLI: PATHS- RASTEM U OŠ OTON IVEKOVIĆ ZAGREB
(IMPLEMENTATION OF PATHS-RASTEM IN SCHOOL CONTEXT: PATHS-RASTEM IN ELEMENTARY SCHOOL OTON IVEKOVIC ZAGREB)
Autori
Mihić, Josipa ; Novak, Miranda ; Bašić, Josipa ; Radenić, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
/ Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.). - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 108.-108.
ISBN
978-953-6418-71-8
Skup
8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA. ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROGRAM; ULOGA UČITELJA U PROVEDBI
(IMPLEMENTATION OF PATHS-RASTEM PROGRAM; SCHOOL PREVETIVE PROGRAM; ROLE OF TEACHER IN PROGRAM IMPLEMENTATION)
Sažetak
PATHS-RASTEM kurikulum utemeljen je na vrlo jasnim teorijskim konceptima no njegova učinkovitost gotovo isključivo ovisi o kvaliteti implementacije u praksi. Unatoč razrađenosti lekcija, strukturiranosti i jasnim uputama o provedbi programa, istraživanja od strane autora programa i drugih provoditelja širom svijeta su pokazala da učinci gotovo isključivo ovise o kvaliteti implementacije (Domitrovich i Greenberg, 2000). Kvaliteta implementacije u školskom okruženju odnosi se na podršku organizacije i stavove samih provoditelja programa. Podrška organizacije uključuje koncepte poput kvalitete školske klime, administrativne podrške provedbi programa te podršku ravnatelja učiteljima koji program provode. Stavovi provoditelja programa odnose se na motiviranost učitelja za provedbu PATHS-RASTEM programa i njihovo uvjerenje da PATHS-RASTEM program zaista postiže pozitivne rezultate. Unutar projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“ je uz istraživanje učinaka PATHS-RASTEM programa praćena i kvaliteta implementacije programa u školama. Istraživački tim je pratio kvalitetu provedbe te je svojim aktivnostima nastojao utjecati i na kvalitetu podrške od strane škole i na stavove provoditelja programa. Ovo izlaganje će predstaviti iskustva istraživačkog tima s praćenjem kvalitete implementacije PATHS-RASTEM programa te naučene lekcije. S obzirom na činjenicu da je podučavanje učenika emocijama, samoregulaciji i samopouzdanju još uvijek nedovoljno zastupljeno u redovnom obrazovnom sustavu, provedba PATHS-RASTEM programa u hrvatskim školama zahtijevala je prevladavanje mnogih izazova. Isto tako, u izlaganju će se predstaviti i iskustva provoditelja: učiteljice pred kojom je bio izazov prihvaćanja PATHS-RASTEM programa i uklapanja PATHS-RASTEM kurikuluma u redovnu nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb