Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 634546

Ključne komponente školskog PATHS-RASTEM kurikuluma


Novak, Miranda; Mihić, Josipa; Bašić, Josipa
Ključne komponente školskog PATHS-RASTEM kurikuluma // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 107.-107. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 634546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ključne komponente školskog PATHS-RASTEM kurikuluma
(KEY COMPONENTS OF SCHOOL PATHS-RASTEM CURRICULA)

Autori
Novak, Miranda ; Mihić, Josipa ; Bašić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 107.-107.

ISBN
978-953-6418-71-8

Skup
8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ŠKOLSKI PATHS-RASTEM; SADRŽAJ PATHS-RASTEM PROGRAMA; KURIKULUM; TEORIJSKI KONCEPTI
(SCHOOL PATHS-RASTEM; CONTENT OF PATHS-RASTEM PROGRAM; CURRICULA; THEORETICAL CONCEPTS)

Sažetak
Školski PATHS-RASTEM program se unutar projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno- emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS- RASTEM)“ provodio u 15 osnovnih škola tj. 30 1. i 2. razreda na 3 lokaliteta – Zagreb, Rijeka te Istarska županija. PATHS-RASTEM program se u uključenim školama provodio 1 do 2 puta tjedno kao dio redovne nastave. Ovaj će se rad osvrnuti na ključne teorijske koncepte PATHS-RASTEM kurikuluma koji kod učenika nastoje potaknuti razvoj samokontrole, razvoj pozitivne slike o sebi, povećati svijest o emocijama te poboljšati razvoj vještina za rješavanje problema. Provedbom PATHS- RASTEM programa u hrvatskim školama i podučavanjem djece ovim konceptima nastoji se odgovoriti na tradicionalnu usmjerenost obrazovnog sustava na stjecanje akademskih vještina te uvažiti učenike kao cjelovite individue. Kurikulum za prvi razred sastavljen je od 31 lekcije dok kurikulum za 2 razred sadrži 32 lekcije. Lekcije koje provodi učitelj razredne nastave u sklopu svog redovnog rada u razredu pokrivaju pet ključnih koncepata: samokontrola, emocionalno razumijevanje, pozitivna slika o sebi, odnosi s drugima te rješavanje problema. Uz sadržaj lekcija, učitelj na kraju svakog sata provodi aktivnost PATHS-RASTEM učenik dana kojom se potiče samopouzdanje djeteta. Generalni cilj kurikuluma je podrška socijalnom i emocionalnom razvoju djece te istodobno razvijanje brižnog prosocijalnog konteksta koji olakšava usvajanje akademskih vještina u razredu. Znanstveno-utemeljeni kurikulum u svojim lekcijama prati rezultate dugogodišnjih istraživanja ABCD modela razvoja koja podupiru tezu da je svaka individua sposobna ostvariti svoj potencijal i razviti se u zdravu ličnost tek kada dođe do uspješne integracije osjećaja i emocionalnog jezika sa ponašanjem i kognitivnim procesima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (autor)

Avatar Url Miranda Novak (autor)

Avatar Url Josipa Mihić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Miranda; Mihić, Josipa; Bašić, Josipa
Ključne komponente školskog PATHS-RASTEM kurikuluma // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 107.-107. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Novak, M., Mihić, J. & Bašić, J. (2012) Ključne komponente školskog PATHS-RASTEM kurikuluma. U: Milković, M., Doležal, D., Hržica, G. & Stošić, J. (ur.)Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima.
@article{article, author = {Novak, Miranda and Mihi\'{c}, Josipa and Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2012}, pages = {107.-107.}, keywords = {\v{S}KOLSKI PATHS-RASTEM, SADR\v{Z}AJ PATHS-RASTEM PROGRAMA, KURIKULUM, TEORIJSKI KONCEPTI}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Klju\v{c}ne komponente \v{s}kolskog PATHS-RASTEM kurikuluma}, keyword = {\v{S}KOLSKI PATHS-RASTEM, SADR\v{Z}AJ PATHS-RASTEM PROGRAMA, KURIKULUM, TEORIJSKI KONCEPTI}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Miranda and Mihi\'{c}, Josipa and Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2012}, pages = {107.-107.}, keywords = {SCHOOL PATHS-RASTEM, CONTENT OF PATHS-RASTEM PROGRAM, CURRICULA, THEORETICAL CONCEPTS}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {KEY COMPONENTS OF SCHOOL PATHS-RASTEM CURRICULA}, keyword = {SCHOOL PATHS-RASTEM, CONTENT OF PATHS-RASTEM PROGRAM, CURRICULA, THEORETICAL CONCEPTS}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font