Pregled bibliografske jedinice broj: 634425
Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija
Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija // The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality : proceedings / Lepeš, J. (ur.).
Subotica, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 634425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija
(Method for estimating the effect of teaching Kinesiology course for Faculty of Education students)
Autori
Vidranski, Tihomir ; Tomac, Zvonimir ; Šumanović, Mara ; Rastovski, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality : proceedings
/ Lepeš, J. - Subotica, 2013
Skup
The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 24.05.2013. - 25.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kineziologija ; kvaliteta nastave ; studenti ; učiteljski
(kinesiology ; the quality of teaching ; students ; teacher)
Sažetak
U području TZK kompetencije se odnose na transformacije kinantropoloških obilježja u učinkovitu upotrebu znanja u praktičnim situacijama. Prema izvedbenom planu kolegija Kineziologija Učiteljskog fakulteta u Osijeku očekivani ishodi (opće i specifične kompetencije – znanja/vještina) omogućuju studentu razumijevanje i osposobljenost primijene osnovnih kinezioloških zakonitosti o utjecaju tjelesne aktivnosti na različite segmente antropološkog statusa učenika. Stoga, antropološka analiza sadržaja nastave TZK predstavlja osnovnu kompetenciju učitelja, a konstrukcija i validacija pouzdanih upitnika za procjenu antropološke analize predstavlja polazne pretpostavke za uspješnu procjenu efekta nastave kineziologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Zvonimir Tomac
(autor)
Mara Šumanović
(autor)
Dražen Rastovski
(autor)
Tihomir Vidranski
(autor)