Pregled bibliografske jedinice broj: 633845
Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu
Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija Zdenko et al. (ur.).
Osijek, 2012. str. 207-219 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 633845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu
(Role of the knowledge management in the performance of business cluster in domestic and international market)
Autori
Davidović, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
/ Segetlija Zdenko et al. - Osijek, 2012, 207-219
Skup
12. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
organizacijsko znanje klastera ; upravljanje znanjem ; sustav upravljanja znanjem ; klaster ; nastup na tržištu
(organisational knowledge ; knowledge management ; knowledge management system ; business cluster ; performance in market)
Sažetak
Klasteri se osnivaju radi zajedničkog nastupa malih i srednjih poduzeća na domaćem i stranom tržištu. U ovom radu se znanje promatra kao ključni faktor uspjeha klastera na tržištu, a upravljanje znanjem u klasteru kao funkcija menadžmenta klastera koji organizira, koordinira, provodi i nadzire aktivnosti kojima se osiguravaju znanja potrebna za usklađeno djelovanje klastera i uspješan nastup klastera na domaćem i stranom tržištu, te njegov rast zasnovan na stvaranju novih vrijednosti kroz kooperacijske projekte i realizaciju zajedničkih proizvoda. Analizirani su struktura organizacijskog znanja klastera i oblikovanje nastupa klastera na tržištu kao proces pretvorbe znanja i spiralnog rasta organizacijskog znanja, utvrđeni su glavni zadaci i uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na tržištu, životni ciklus organizacijskog znanja klastera i uloga procesa kreiranja, distribucije i korištenja organizacijskog znanja u oblikovanju i realizaciji nastupa klastera na tržištu i strategije rasta klastera. Na temelju toga su izvedeni zahtjevi na sustav upravljanja znanjem kao dijela logistike klastera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za informacijske tehnologije, Zagreb