Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 63338

Public Relations: New Media and Tourism Trends


Plenković, Mario
Public Relations: New Media and Tourism Trends, 2000. (ostalo).


CROSBI ID: 63338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Public Relations: New Media and Tourism Trends

Autori
Plenković, Mario

Izvornik
Global Communication and Tourism, 12.međunarodni znanstveni skup, Dubrovnik

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2000

Ključne riječi
tourism; new media; trends

Sažetak
Autor gives a rewiev of new torustic trends and the role of new medija and public relations in tourism.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128999

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario
Public Relations: New Media and Tourism Trends, 2000. (ostalo).
Plenković, M. (2000) Public Relations: New Media and Tourism Trends. Global Communication and Tourism, 12.međunarodni znanstveni skup, Dubrovnik. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2000}, keywords = {tourism, new media, trends}, title = {Public Relations: New Media and Tourism Trends}, keyword = {tourism, new media, trends} }
@unknown{unknown, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2000}, keywords = {tourism, new media, trends}, title = {Public Relations: New Media and Tourism Trends}, keyword = {tourism, new media, trends} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font