Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 6333

Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu


Križman, Danijela
Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10. (1997), 1.; 37-58 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni)


CROSBI ID: 6333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu
(Cultural environment in international marketing)

Autori
Križman, Danijela

Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) 10. (1997), 1.; 37-58

Ključne riječi
međunarodni marketing; kulturno okruženje
(international marketing; cultural environment)

Sažetak
Marketing je poslovna filozofija i aktivnost koja ima za cilj povezati proizvodnju sa potrošnjom na način da se zadovolje društvene potrebe (individualne i kolektivne) i ostvari optimalan profit. Nacionalna tržišta postala su preuska za obavljanje poslovne aktivnosti ili su pak uvjeti poslovanja u drugim zemljama povoljniji u odnosu na one koji egzistiraju na domaćem tržištu. Jedan od osnovnih elemenata koje valja istražiti u međunarodnom marketingu jeste međunarodno okruženje. Međunarodno poslovanje je najosjetljivije na tzv. kulturnu pogrešku. U ovom se radu posebno obrađuje kulturno okruženje kao jedan od elemenata međunarodnog okruženja. Analizom potencijalnog inozemnog tržišta s aspekta kulturnih elemenata, marketer može kvalitetnije planirati svoj marketinški program i nastup na inozemnom tržištu te smanjiti rizik od poslovnog neuspjeha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
145001

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Križman, Danijela
Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10. (1997), 1.; 37-58 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni)
Križman, D. (1997) Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu. Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10. (1.), 37-58.
@article{article, author = {Kri\v{z}man, Danijela}, year = {1997}, pages = {37-58}, keywords = {me\djunarodni marketing, kulturno okru\v{z}enje}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {10.}, number = {1.}, issn = {0353-2860}, title = {Kulturno okru\v{z}enje u me\djunarodnom marketingu}, keyword = {me\djunarodni marketing, kulturno okru\v{z}enje} }
@article{article, author = {Kri\v{z}man, Danijela}, year = {1997}, pages = {37-58}, keywords = {international marketing, cultural environment}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {10.}, number = {1.}, issn = {0353-2860}, title = {Cultural environment in international marketing}, keyword = {international marketing, cultural environment} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB ABSTRACTS (Wallingford
  • UK)
  • JOURNAL OF ECONOMIC LITERATURE (Pittsburgh
  • Pennsylvania
  • USA)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font