Pregled bibliografske jedinice broj: 6333
Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu
Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10. (1997), 1.; 37-58 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni)
CROSBI ID: 6333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu
(Cultural environment in international marketing)
Autori
Križman, Danijela
Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) 10.
(1997), 1.;
37-58
Ključne riječi
međunarodni marketing; kulturno okruženje
(international marketing; cultural environment)
Sažetak
Marketing je poslovna filozofija i aktivnost koja ima za cilj povezati proizvodnju sa potrošnjom na način da se zadovolje društvene potrebe (individualne i kolektivne) i ostvari optimalan profit.
Nacionalna tržišta postala su preuska za obavljanje poslovne aktivnosti ili su pak uvjeti poslovanja u drugim zemljama povoljniji u odnosu na one koji egzistiraju na domaćem tržištu.
Jedan od osnovnih elemenata koje valja istražiti u međunarodnom marketingu jeste međunarodno okruženje. Međunarodno poslovanje je najosjetljivije na tzv. kulturnu pogrešku. U ovom se radu posebno obrađuje kulturno okruženje kao jedan od elemenata međunarodnog okruženja.
Analizom potencijalnog inozemnog tržišta s aspekta kulturnih elemenata, marketer može kvalitetnije planirati svoj marketinški program i nastup na inozemnom tržištu te smanjiti rizik od poslovnog neuspjeha.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
145001
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula
Profili:
Danijela Križman Pavlović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB ABSTRACTS (Wallingford
- UK)
- JOURNAL OF ECONOMIC LITERATURE (Pittsburgh
- Pennsylvania
- USA)