Pregled bibliografske jedinice broj: 633251
Marketing Theory Challenges in Transitional Societies
Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008 (zbornik)
CROSBI ID: 633251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Theory Challenges in Transitional Societies
Urednik/ci
Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2008
Stranica
341
ISBN
978-953-6025-26-8
Ključne riječi
Marketing; Transitional economies
Sažetak
The main objective of this proceedings (41 papers) is to restore and/or give a fresh impetus to the development of marketing knowledge in the area of transitional countries of Central and Eastern Europe.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb