Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 633251

Marketing Theory Challenges in Transitional Societies


Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008 (zbornik)


CROSBI ID: 633251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing Theory Challenges in Transitional Societies

Urednik/ci
Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2008

Stranica
341

ISBN
978-953-6025-26-8

Ključne riječi
Marketing; Transitional economies

Sažetak
The main objective of this proceedings (41 papers) is to restore and/or give a fresh impetus to the development of marketing knowledge in the area of transitional countries of Central and Eastern Europe.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (urednik)

Avatar Url Zoran Krupka (urednik)

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008 (zbornik)
Ozretić Došen, Đ., Krupka, Z. & Škare, V. (ur.) (2008) Marketing Theory Challenges in Transitional Societies. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, year = {2008}, pages = {341}, keywords = {Marketing, Transitional economies}, isbn = {978-953-6025-26-8}, title = {Marketing Theory Challenges in Transitional Societies}, keyword = {Marketing, Transitional economies}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2008}, pages = {341}, keywords = {Marketing, Transitional economies}, isbn = {978-953-6025-26-8}, title = {Marketing Theory Challenges in Transitional Societies}, keyword = {Marketing, Transitional economies}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font