Pregled bibliografske jedinice broj: 63252
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi // Metodika, 1 (2000), 1; 143-154 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 63252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi
(Croatian TEFL Methodology: International Challenges and National Achievements)
Autori
Vilke, Mirjana ; Mihaljević Djigunović, Jelena
Izvornik
Metodika (1332-7879) 1
(2000), 1;
143-154
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
metodika nastave engleskog jezika; kontrastivna analiza; rano učenje; motivacija strategija učenja
(TEFL; contrastive analysis; early learning; motivation; learning strategy)
Sažetak
Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastave stranih jezika, uvijek uzimajući u obzir kao korektiv hrvatsko okruženje, odnose hrvatskog i engleskog jezika, specifičnosti naše kulture i potrebe učenika ovog podneblja i, druga, povezanost s Odsjekom za anglistiku Sveučilišta u Zagrebu. Opisuje se rad na hrvatskom kontrastivnom projektu, projektu ranog učenja stranog jezika i istraživanju strategija i motivacije za učenje engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130750
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(autor)