Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 63252

Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi


Vilke, Mirjana; Mihaljević Djigunović, Jelena
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi // Metodika, 1 (2000), 1; 143-154 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 63252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi
(Croatian TEFL Methodology: International Challenges and National Achievements)

Autori
Vilke, Mirjana ; Mihaljević Djigunović, Jelena

Izvornik
Metodika (1332-7879) 1 (2000), 1; 143-154

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
metodika nastave engleskog jezika; kontrastivna analiza; rano učenje; motivacija strategija učenja
(TEFL; contrastive analysis; early learning; motivation; learning strategy)

Sažetak
Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastave stranih jezika, uvijek uzimajući u obzir kao korektiv hrvatsko okruženje, odnose hrvatskog i engleskog jezika, specifičnosti naše kulture i potrebe učenika ovog podneblja i, druga, povezanost s Odsjekom za anglistiku Sveučilišta u Zagrebu. Opisuje se rad na hrvatskom kontrastivnom projektu, projektu ranog učenja stranog jezika i istraživanju strategija i motivacije za učenje engleskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130750

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vilke, Mirjana; Mihaljević Djigunović, Jelena
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi // Metodika, 1 (2000), 1; 143-154 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Vilke, M. & Mihaljević Djigunović, J. (2000) Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi. Metodika, 1 (1), 143-154.
@article{article, author = {Vilke, Mirjana and Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, year = {2000}, pages = {143-154}, keywords = {metodika nastave engleskog jezika, kontrastivna analiza, rano u\v{c}enje, motivacija strategija u\v{c}enja}, journal = {Metodika}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1332-7879}, title = {Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi}, keyword = {metodika nastave engleskog jezika, kontrastivna analiza, rano u\v{c}enje, motivacija strategija u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Vilke, Mirjana and Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, year = {2000}, pages = {143-154}, keywords = {TEFL, contrastive analysis, early learning, motivation, learning strategy}, journal = {Metodika}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1332-7879}, title = {Croatian TEFL Methodology: International Challenges and National Achievements}, keyword = {TEFL, contrastive analysis, early learning, motivation, learning strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font