Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632385

Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja


Radičević, Vesna; Biglbauer, Suzana
Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja // XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske / Zadravec, Tamara (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 33-42 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 632385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja
(Reading literacy promotion as the part of library education)

Autori
Radičević, Vesna ; Biglbauer, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske / Zadravec, Tamara - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011, 33-42

Skup
Čitanje kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 09.05.2011. - 11.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
čitalačka pismenost; informacijska pismenost; knjižnično-informacijsko obrazovanje. školska knjižnica
(reading literacy; information literacy; library education; school library)

Sažetak
Rad donosi prikaz realizacije sadržaja programa čitalačke pismenosti unutar knjižnično-informacijskog obrazovanja školske knjižnice. Realizaciju sadržaja programa čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja školske knjižnice moguće je ostvarivati u korelaciji s bilo kojim područjem iz školskog programa sudjelovanjem u realizaciji nastavnog sata, provođenjem individualnih ili skupnih učeničkih i školskih projekata, organiziranjem predavanja i radionica. Budući da je čitalački angažman nekog pojedinca preduvjet budućeg postignuća u čitalačkoj pismenosti, što podrazumijeva ne samo znanja i sposobnosti, već i motivaciju, stavove i čitalačke navike, poticanje čitalačke pismenosti treba početi već od predškolske i ranije školske dobi učenika. Provođenjem projekta HNOS-a predviđeno je donošenje i ostvarivanje posebnog programa rada na poticanju informacijske i čitateljske pismenosti u školskim knjižnicama timskim radom školskog knjižničara i nastavnika pri realizaciji ili pripremi satova iz pojedinih predmeta, tema i nastavnih cjelina tako da se aktivnosti pri realizaciji mogu provoditi u različitim oblicima pa i suradnjom sa drugim ustanovama i knjižnicama. Program Lektira na drugačiji način namijenjen je djeci nižeg školskog uzrasta, za poticanje čitanja zasnovan na komunikacijsko-humanističkom pristupu odgoju i obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Radičević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radičević, Vesna; Biglbauer, Suzana
Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja // XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske / Zadravec, Tamara (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 33-42 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Radičević, V. & Biglbauer, S. (2011) Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja. U: Zadravec, T. (ur.)XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske.
@article{article, author = {Radi\v{c}evi\'{c}, Vesna and Biglbauer, Suzana}, editor = {Zadravec, T.}, year = {2011}, pages = {33-42}, keywords = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, informacijska pismenost, knji\v{z}ni\v{c}no-informacijsko obrazovanje. \v{s}kolska knji\v{z}nica}, title = {Poticanje \v{c}itala\v{c}ke pismenosti kao dio knji\v{z}ni\v{c}no-informacijskog obrazovanja}, keyword = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, informacijska pismenost, knji\v{z}ni\v{c}no-informacijsko obrazovanje. \v{s}kolska knji\v{z}nica}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radi\v{c}evi\'{c}, Vesna and Biglbauer, Suzana}, editor = {Zadravec, T.}, year = {2011}, pages = {33-42}, keywords = {reading literacy, information literacy, library education, school library}, title = {Reading literacy promotion as the part of library education}, keyword = {reading literacy, information literacy, library education, school library}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font